Find a Way Out yra 2018 m. duris atvėrę paėgimo kambariai Kauno rytinėje dalyje.

Policijos areštinė

Dalyviai 2-6
Kaina 40 EUR keturių asmenų komandai, papildomam asmeniui po 10 EUR
Laikas 60 min., bet nespėjus leidžiama ir gerokai ilgiau
Adresas Technikos g. 18E, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Jūsų draugų grupelę korumpuoti policininkai uždaro į areštinę, ketindami “prikabinti” jums svetimus nusikaltimus. Privalote ne tik išsilaisvinti, bet ir atrasti kur paslėpta tikroji byla, įrodanti jūsų nekaltumą.

Kelias iki to – ilgas ir klaidus. Jį pradedate ne šiaip sau už policijos nuovados kameros grotų, tačiau dar ir surakinti vienas su kitu antrankiais ir kojų grandinėmis. Taigi, iš pradžių net judėti nepriklausomai negalėsite…

Išsivadavimas iš antrankių ir kameros tik pradžia: lauks pati policijos nuovada, kurioje – gausybė visokių policininkų užrašų, raštų, protokolų ir tik jūs turėsite suprasti, kas juose – užuominos ir kas prives prie tos vienintelės jums reikšmingos bylos.

Pabėgimo kambario autoriai – mechanikos specialistai, todėl technologinių kliūčių kambaryje apstu. Ir nepakaks vien suprasti, kaip jas įveikti: net ir žinodami kaip nebūtinai pasinaudosite delikačia įranga teisingai: teks bandyti, klysti, vėl bandyti. Pabėgti iš areštinės nelengva, juoba, kai ten esi patupdytas mafijos valdomų pareigūnų…

Bet laiko turėsite apsčiai: per numatytasias 60 minučių iš kambario beveik niekas nepabėga, tačiau jo šeimininkai leidžia visiems išspręsti kambarį savo jėgomis, net jei tai užtrunka gerokai ilgiau.

Jums patiks, jei:
• Būti užrakintam kambaryje patinka, būti uždarytam užrakintame kambaryje esančioje kameroje atrodo dar įdomiau, o dar būti surakintam su draugu – išvis smagumėlis.
• Patinka korumpuotų policininkų tematika.
• Patinka, kai kambaryje yra daug dėmesį nukreipiančių dalykų ir reikia mokėti juos atmesti.
• Patinka, kai sunku ne vien sugalvoti, kaip įveikti užduotis, bet ir pritaikyti savo mintis realybėje.
• Norite nemokamai statyti automobilį.

Indiana Džounso kambarys

Dalyviai 2-6
Kaina 40 EUR keturių asmenų komandai, papildomam asmeniui po 10 EUR
Laikas 60 min., bet nespėjus leidžiama ir gerokai ilgiau
Adresas Technikos g. 18E, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Siužetas: Indiana Džounsas senoviniuose kapuose ieško išminties skeptro. Jūs leidžiatės paskui jį, kad skeptrą paimtumėte pirmieji. Skeptras suteiks ir reikalingą išmintį, kad ištrūkti iš kapų labirintų.

Indiana Džounso kambaryje gausu elektroninių kliūčių. Taip pat simbolių. Reikės suprasti ir išmąstyti, kur ir kaip tuos simbolius panaudoti tam, kad atsivertų naujos ir naujos erdvės, nauji prietaisai, simboliai ir galimybės.

Be to, priešingai daugeliui pabėgimo kambarių, Indiana Džounso kambaryje prireiks ir vikrumo, komandinio darbo. Kai kuriose užduotyse suprasti, ką padaryti, tik pati pradžia. Įgyvendinti tai sėkmingai gali užtrukti ne kelias minutes. Galbūt trumpiau, jei komanda parinks užduotims tinkamus žmones…

Pabėgimo kambarys yra sudėtingas. Vos kelioms komandoms yra pavykę ištrūkti per 60 min. be patarimų.

Tačiau 60 min. yra orientacinis laikas: šeimininkai pasibaigus laikui komandų jie neišvaro, leidžia baigti spręsti. Komandos į kambarį registruojamos tik kas dvi valandas – taigi, nebus taip, kad pabėgimo kambario šeimininkai jau po 30-40 min. „užpils“ patarimais, nes norės, kad išeitumėte greičiau ir užleistumėte vietą “sekantiems”. Pasak pačių šeimininkų, jiems atrodo svarbu, kad žmonės turėtų laiko pasimėgauti kambariu, o jei komandos išeitų iš kambario per 20 ar 30 minučių – tai būtų prastas kambarys.

Jums patiks, jei:
• Norite ne tik spręsti galvosūkius, bet ir išmėginti vikrumą ar komandinį darbą.
• Norite sudėtingos pramogos, kuri greičiausiai bus ilgesnė, nei 60 minučių.
• Esate su automobiliu ir norite jį nemokamai pasistatyti.
• Patinka elektroninės kliūtys pabėgimo kambariuose.