Pabėgimo kambariai Kaune sparčiai populiarėja. Tai – nauja pramoga, kai dalyviai užrakinami kambario viduje ir turi per nustatytą laiką sugalvoti kaip pabėgti. Laikinojoje sostinėje jų jau yra 26 ir beveik kiekvieną mėnesį atsidaro nauji.

Siekdama padėti jums išsirinkti kambarį, tinkamiausią jūsų šventei ar pramogai, Protu.lt komanda nuolat bando įvairius Kauno pabėgimo kambarius, pabendravo su jų šeimininkais ir dalinasi tuo, ką sužino. Straipsnis atnaujintas 2024 metais!

Jei pageidaujate, kad čia atsirastų ir jūsų kambarys – susisiekite.


Ką būtina žinoti prieš renkantis pabėgimo kambarį

Kauno pabėgimo kambariai kainuoja ~50-80 eurų komandai. Komanda – tai 2-4 žmonės, užrakinami ir užduotys kartu (kai kuriuose kambariuose – iki 6 žmonių). Ištrūkti paprastai būtina per 60 minučių, bet kai kurie kambarių šeimininkai leidžia mėginti ilgiau. “Įstrigus” galima prašyti pagalbos iš organizatorių, bet daug smagiau išspręsti pačiam: todėl rekomenduojame paskaityti taktiką, kaip organizuotis pabėgimą.

Čia pabėgimo kambarių panašumai ir baigiasi: pabėgti iš kiekvieno teks labai skirtingais, organizatorių kruopščiai apgalvotais būdais. Todėl labai svarbu pasirinkti sau tinkamą kambarį. Kambarių skirtumai tokie:

Logiškumas. Ar iš kambario galima ištrūkti remiantis vien logika, ar reikės ieškoti daiktų atsitiktinėse vietose, spėlioti?
Estetiškumas. Ar kambarys – “švarus”, ar jame teks teptis rankas bei daryti kas nevisai malonu?
Galvosūkių tipai. Ar kambaryje daug “klasikinių” galvosūkių (matematiniai uždaviniai, dėlionės ir pan.), ar galvosūkiai originalūs ir pirmiausia dar reikia dalyviams suprasti, kad tai galvosūkis?
Atmosfera. Ar kambaryje atkuriamas konkretus kūrinys/laikotarpis, ar labiau koncentruojamasi į užduotis?
Pagalbos. Kaip yra su organizatorių patarimais “įstrigus” – galima prašyti bet kiek (tai – dažniausias variantas) / ribojami / visai nėra?
Technika. Ar kambaryje naudojama speciali elektrinė/elektroninė technika, ar perdaryti paprasti daiktai?
Pašaliniai daiktai. Kiek kambaryje guli nereikalingų pabėgimui (klaidinančių) daiktų: jų gali visai nebūti, būti keletas arba labai daug.
Sudėtingumas. Koks procentas žmonių ištrūksta iš kambario laiku? Dažnai tai būna ~50%.

Toliau – Kauno pabėgimo kambarių apžvalgos.


Maze Brain

Maze Brain yra ištisa užduočių erdvė. Tai – apleista tamsi psichiatrinė ligoninė, kurioje reikia ne tik spręsti užduotis, tačiau ir rinkti informaciją bei slapstytis nuo psichų.

Dalyviai 5-12 (rekomenduojama ~8)
Kaina 14-16 EUR asmeniui priklausomai nuo asmenų kiekio
Laikas 70 min. gryno žaidimo (už papildomą mokestį pratęsiamas iki 85 min.), dar ~10 min. atsakymų pateikimui
Adresas Girstupio g. 1, Kaunas (eiti į skersgatvį tarp Girstupio g. 1 ir 3 namų)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Maze Brain pabėgimo labirintas

Scenarijus: psichiatrijos ligoninėje po neaiškaus eksperimento išmirė ir pacientai, ir darbuotojai. Dingo ir korespondentas, siųstas ištirti situacijos. Todėl į apleistą kliniką rinkti informacijos straipsniui atėjote jūs – ištisa žurnalistų komanda. Redaktorius jums įdavė klausimų sąrašą, kuriuos privalote atsakyti, tyrinėdami ligoninę. Apie ligoninės direktorių, pacientus, dingusįjį korespondentą ir paslaptingąjį lemtingąjį projektą…

Ligoninė – milžiniška: tai 600 kv. m ploto erdvė, kurios dalis kambarių iš pradžių bus užrakinti (teks rasti raktus). Vietomis viskas panėšėja į labirintą – lengva net pasiklysti. Ligoninėje nėra langų, o didžioji jos dalis stokoja ir elektros: teks pasišviesti silpnais žibintuvėliais. Jų šviesa atidengs čia baisius vaizdus, čia – senus daiktus. Tarp viso to reiks atrasti jums rūpimą informaciją.

Tačiau pats stipriausias žaidimo “užtaisas” netikėtai pasirodo paskui. Tai – eksperimentą išgyvenęs psichas, tebeklajojantis po patalpas. Jis mato šviesą, tad nuo jo būtina slėptis tamsoje, išjungus žibintuvėlius. Kovoti negalima: jeigu būsite neatsargūs, psichas jus nuves į karcerį. O tas karceris – tarsi “pabėgimo kambarys kambaryje”…

Tiksliau, būtent karceris iš viso “Maze Brain” labiausiai ir primena pabėgimo kambarį. Visa kita yra unikali pramoga, Kaune neturinti analogų. “Maze Brain” kūrėjas yra digeris (apleistų vietų tyrinėtojas) ir jo “psichiatrijos ligoninė” labai primena patalpas, kokias kiekvienas digeris svajoja atrasti. Patalpas, kupinas baugių neištirtų praeities paslapčių, jas primenančių daiktų ir – galbūt – šio to daugiau, šio to pavojingo.

“Maze Brain” nėra vienos privalomos įvykių eigos. Daug užduočių galima atlikti įvairiais būdais, didžiąją dalį informacijos surinkti iš skirtingų šaltinių (vieni kurių yra tikslūs, kiti – bent jau leidžia spėti). Net ir pabėgimui iš karcerio yra keli variantai: įkalintieji gali išsprendę galvosūkių seriją išsilaisvinti patys, o gali juos išleisti ir raktą atradę kolegos.

Labai svarbi ir taktika. Žurnalistai turi du klausimų rinkinius ir dvi racijas – taigi, gali pasidalinti į dvi komandas. Nuo to, kaip jos koordinuos veiklą, priklauso, kiek spės padaryti. Mat net ir 70 min. laikas, nors ir ilgesnis, nei pabėgimo kambariuose, tokioje didelėje erdvėje atrodo trumpas, ypač kai dar reikia saugotis psicho. Ne visos komandos net spėja patekti į visas patalpas (tačiau tai ir nebūtina).

Pasibaigus ekspedicijai į ligoninę, laikraščio redaktorius pareikalaus atsakymų į klausimus. Už tuos atsakymus bei sėkmingai atliktas kitas užduotis (pvz. tam tikrų daiktų parnešimą) galite surinkti iki 25 taškų. Rezultatų vidurkis – 14-15. Antirekordas – 5,5, o rekordas – 23 (maksimumo dar niekas nepasiekė).

Paskutinis “Maze Brain” skirtumas nuo pabėgimo kambarių: pabėgimo kambariai yra vienkartinė pramoga, tuo tarpu į “Maze Brain” galima ir sugrįžti. Mat kiekvienas “žurnalistas” per savo apsilankymą pamatys tik dalį visų užduočių ir sprendimų, o pageidaujant pakeičiamos naudingų daiktų vietos, bei praėjimai. Be to, “Maze Brain” šeimininkas žadėjo ateityje sukurti kambario scenarijaus “tęsinį”.

Jums patiks, jei:
• Svajojate apie pabėgimo kambarį su gyvais aktoriais.
• Patinka apleistos vietos, mistika, siaubas ar detektyvai.
• Norite ne kambario, o ištisos erdvės, kurią galėtumėte ne tik spręsti, o ir tyrinėti.
• Jūsų komanda didelė (6+ žmonių) ir norite pramogauti kartu – tačiau nesijausti ankštai, visi turėti ką veikti.
• Pageidaujate, kad pabėgimo kambarys būtų kartu ir geras team building pratimas.

Lost Escape

Lost Escape yra modernūs pabėgimo kambariai Kaune. Jų įrengimui nepagailėta lėšų, todėl daugybė daiktų čia – unikalūs, o interjerai – meniškai autentiški.

Pabėgimo kambario šeimininkai labai nemėgsta eilinių spynelių, todėl stengiasi, kad jų galvosūkiai būtų ypatingi, pagrįsti specialia įranga.

Jei į pabėgimo kambarius grupė žmonių eina paeiliui, likusieji turi galimybę žaisti VR žaidimus.

Steampunk

Dalyviai 4-6
Kaina 15 EUR žaidėjui
Laikas 60 min. (tačiau nespėjus išeiti leidžia pabūti ilgiau)
Adresas Seniavos pl. 75 (Kaunas)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Steampunk’u vadinamas fantastikos žanras: “alternatyvioji realybė”, kurioje įvairios XIX a. technologijos ne tik išliko – tačiau taip ištobulėjo, kad galimybėmis netgi pralenkė tai, ką turime šiandien. Garo mašinomis varomi superkompiuteriai, už šiuolaikinius lėktuvus geresni dirižabliai – ko tik nerasi steampunk kūriniuose!..

O steampunk pabėgimo kambaryje galima prisiliesti prie pačios “garo epochos technologijų” viršūnės – amžinojo energijos šaltinio! Deja, šis žmonijos mokslo proveržis gali nukeliauti užmarštin ar net pasitarnauti blogiui: šaltinio išradėją pagrobė ir niekas nežino, kur tiksliai padėtas švytintį mėlyną kubą primenantis amžinasis energijos šalitnis. Esate pasiunčiami į išradėjos laboratoriją su trimis tikslais: rasti ir parnešti amžinosios energijos šaltinį, išsiųsti išradėjai žinutę ir susprogdinti laboratoriją, kad šaltinio nenukopijuotų blogio jėgos.

Pabėgimo kambaryje – ištisa serija “steampunk’inių” mašinų. Jos viena už kitą keistesnės, neįprastesnės ir nesuvokiamos žmogui iš tikrojo šių laikų pasaulio. Reikia perprasti ne tik, kaip jas įjungti, bet ir kam apskritai jos skirtos, kaip jos veikia. O su kai kuriomis mašinomis ir to nepakanka: jas perpratus dar reikia nemažai miklumo, kantrybės ar komandinio darbo kol pavyksta jomis pasinaudoti tinkamai. Na, juk nepakanka žinoti, kaip veikia automobilis, tam, kad juo važiuotum…

Visos mašinos susijusios – tik tinkamai panaudojęs vienas, gali gauti kitoms paleisti reikalingą kurą, paleidimo prietaisus ar apskritai prie tų kitų mašinų prieiti.

Vienintelės užuominos – nedidelėje išradėjos eskizų knygelėje, kurią randi pradžioje…

Kaip ir įprasta “Lost Escape”, kambaryje nerasite jokių spynelių: mašinos veikia ir su jumis “bendrauja” garsais, šviesomis, displėjais, dūmais, judančiomis detalėmis, o jūs jas valdote rankenomis, mygtukais, svirtimis, pompomis (visko neišvardysi)… Jautiesi pasinėręs į tą atmosferą, nes viskas sukurta specialiai kambariui ir nėra pigių “serijinių detalių”, kurios išduotų, kad visgi nesi Steampunk pasaulyje.

Tai – vienas sunkiausių “Lost Escape” kambarių ir nors oficialiai skiriamos 60 minučių, daugelis komandų užtrunka ilgiau.

Kadangi steampunk dvasia daug remiasi karalienės Viktorijos laikų Britanija, kambarys yra angliškas. Suprasti kalbą būtina tik keliose vietose, tačiau jeigu komandoje nėra nė vieno žmogaus, mokančio angliškai, ir nenorite prašyti vertimų, geriau rinktis kitus “Lost Escape” kambarius.

Jums patiks, jei:
• Norite pasinerti į kitokį pasaulį, kur kiekviena detalė priderinta prie pabėgimo kambario temos.
• Patinka unikalios kliūtys, o ne tiesiog skaičių, raidžių ar raktų paieškos.
• Mėgstate Steampunk žanrą ir svajojote gyvai susidurti su steampunk mašinomis.
• Patinka “ilgos” užduotys, kai reikia ne tiesiog suprasti, ką daryti, bet dar ir įgyvendinti savo idėją.
• Mėgstate labai sudėtingus pabėgimo kambarius ir nenusiviliate, jei prireikia pagalbų ar neišeinate laiku.

Burtininko irštva

Dalyviai 4-6
Kaina 15 EUR žaidėjui
Laikas 60 min. (tačiau nespėjus išeiti leidžia pabūti ilgiau)
Adresas Seniavos pl. 75 (Kaunas)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Įsmukote į irštvą burtininko, kuris išmoko pagaminti nemirtingumo eliksyrą! Norite jį pavogti sau… Tiksliau, dabar jau privalote jį pavogti sau: mat patekus vidun, irštva stebuklingai užsirakino, o atsirakins tik tada, kai eliksyro kolbą padėsite į tinkamą vietą…

Aišku, burtininkas niekur tos kolbos jums “ant lėkštutės nepadėjo”, užuominų neprirašė. Visa jo irštva – magiška. Vietoje tekstų ar slaptažodžių ji pilna spalvų, šviesų, garsų, simbolių. Tik pamėginęs juos panaudoti vieną kartą, kitą kartą, suklydęs, pradėsi įžvelgti tendencijas, pamažu perprasi “magijos dėsnius” ir pagaliau galėsi padaryti, ką reikia, kad gautum kitus magiškus daiktus, atvertum naujas magiškas erdves. Iki prisikasi iki irštvos širdies, kurioje galėsi pasigaminti magiškąjį eliksyrą.

Kambaryje yra ir vietų, kur komanda gali dirbti kartu, tačiau daug ir tokių, kur galima pasiskirstyti: kiekvienas dalyvis mėginti įvaldyti “perkąsti” kitą stebuklingą sieną, kubą ar spintą, perprasti kitą “magijos šaką”.

Jums patiks, jei:
• Norite pasinerti į kitokį pasaulį, kur kiekviena detalė priderinta prie pabėgimo kambario temos.
• Patinka unikalios kliūtys, o ne tiesiog skaičių, raidžių ar raktų paieškos.
• Patinka “Hario Poterio” tipo kūryba ar maginė fantastika – arba domitės alchemija.
• Patinka “fantastinės sistemos”, kurias reikia perprasti, o perpratus “įveikti” – užuot tiesiog radus kodą.

Pabaiga?

Dalyviai 4-6
Kaina 15 EUR žaidėjui
Laikas 60 min. (tačiau nespėjus išeiti leidžia pabūti ilgiau)
Adresas Seniavos pl. 75 (Kaunas)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Apleista trobelė. Vietiniai pasakoja, kad ten gyvenusi šeima rasta negyva, o trobelė – apsėsta.

Nusprendę patikrinti gandus, užeinate vidun – ir trobelė užsirakina! Apsupa keisti garsai, mirksi šviesos ir įtariate, kad tai tik pradžia…

Prisimenate vietinių pasakojimus, esą trobelę apsėdusį demoną galima įveikti tik perverus durklu jo plakančią širdį. Tai gali būti vienintelis jūsų kelias lauk. Bet kur tas demonas, kur ta širdis? Aplink tik paprasti rakandai, kaimo daiktai, mirusios šeimos portretai.

Ir šen bei ten kažkokie keisti simboliai, įrenginiai. Demonas su jumis žaidžia? Atrodo, norėdami demoną rasti, turėsite žaisti pagal jo taisykles. Tik ar pavyks jas laiku suprasti, o supratus – demoną įveikti?

Visa tai skamba kaip siaubo istorija ir baisių detalių iš tiesų yra (sužinosite, kas atsitiko tai šeimai!), bet tai nėra vienas iš tų pabėgimo kambarių, kur “silpnų nervų žaidėjams geriau neiti”. “Pabaigoje?” baugu, bet ne siaubinga, juoba, kai būsite keturiese.

Kaip visuomet “Lost Escape”, atmosfera, interjerai sukurti puikiai, o beveik visa pabėgimo kambario įranga sukurta specialiai jam. Tai užkeikta trobelė ir todėl normalu, kad padarius ką vienoje kambario pusėje staiga kas nors atsidaro kitame gale. Įprasti fizikos dėsniai čia negalioja, bet demono taisykles galite perprasti, o perpratę atlikti reikiamus veiksmus prakeiksmo įveikimui (tam reikės ir komandinio darbo).

Jums patiks, jei:
• Norite pasinerti į kitokį pasaulį, kur kiekviena detalė priderinta prie pabėgimo kambario temos.
• Patinka unikalios kliūtys, o ne tiesiog skaičių, raidžių ar raktų paieškos.
• Mėgstate psichologinį siaubą, kur baimė kuriame ne zombių ordomis, o įtampa, garsais, žybsniais ir dar kai kuo.
• Patinka “ilgos” užduotys, kai reikia ne tiesiog suprasti, ką daryti, bet dar ir įgyvendinti savo idėją.

Trial Room

Psichopato kambarys

Dalyviai 2-5
Kaina 40 EUR komandai
Laikas 60 min.
Adresas E. Ožeškienės g. 18A, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Trial Room pabėgimo kambarys Kaune

Siužetas: jus pagrobė ir į kambarį uždarė psichopatas. Ten paliko ir bombą. Ją reikia išminuoti ištraukiant keturis laidus – tačiau kuriuos laidus ištraukti sužinosite tik išsprendę gausias užduotis. Tai – labiau psichologinio trilerio, o ne siaubo filmo scenarijus: dalyviai nėra specialiai gąsdinami.

Pats kambarys – gana paprastas, čia nėra pašalinių, sprendimui nereikalingų daiktų. Visgi, tai dera prie atmosferos: juk psichopatas specialiai ir įrengė kambarį savo aukoms “ganyti”.

Beje, psichopatas ne tik nuolat stebi dalyvius (per kamerą), bet ir klausosi, ką jie šneka bei atitinkamai įsikiša. Jei dalyviai labai greitai eina tinkama linkme, kaukėtasis psichopatas pasirodęs ekrane ir prabilęs per garsiakalbį gali jiems trukdyti, o jeigu žaidėjai “stringa” – padėti (psichopato “komentaro” galima ir pasiprašyti patiems). Trukdo ar padeda psichopatas teks atspėti. Jo komentarai visuomet ilgi ir primenantys kino blogiukų kliedesius.

Organizatorių (“prižiūrinčių” psichopatą) tikslas – kad ištrūktų visi dalyviai, bet ne anksčiau, nei likus keletui minučių iki laiko pabaigos. Tai pavyksta maždaug 70% atvejų.

Beje, per gimtadienius ar bernvakarius psichopatas gali “prisiderinti”: pakomentuoti ką nors apie šventę. Tiesa, už daugiau darbo reikalaujančius papildomus įrašus (su vardais ar asmeniniais pomėgiais) reikės mokėti papildomai.

Jums patiks, jei:
• Užduotis tiesiog „išsivaduoti iš kambario“ atrodo pernelyg neįdomi / nuvalkiota.
• Patinka trileriai, kuriuose žmonių grupę persekioja maniakas.
• Norite, kad, jei nesiseks, organizatoriai užvestų jus ant kelio, tačiau užuominos negadintų atmosferos.
• Pageidaujate galimybės pritaikyti pabėgimo kambarį savo šventei.

Begalinė istorija

Dalyviai 3-6
Kaina 50 EUR komandai
Laikas 60 min. (įstrigus pratęsiama)
Adresas E. Ožeškienės g. 18A, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Pabėgimo kambarys Kaune "Begalinė istorija"

Patekote į sapną, pilną įvairių vaikystėje skaitytų pasakų detalių. Žinote: privalote iš jo ištrūkti per 1 valandą, antraip sapnas pavirs košmaru.

Pasakų žinios čia nepadės: jų siužetai ir elementai “Begalinėje istorijoje” iškraipyti. Sapnuose juk niekas nėra kaip tikrovėje…

Tikrovę primena nebent gausybė spynų ir spynelių. Tačiau atrasti jų raktus ir kodus reikės ypatingais metodais. Vieni jų primins vaikystę, kiti – leis pasijusti atsidūrus magiškame pasaulyje.

Visas šias užduotis komandos nariai gali spręsti tiek kartu, tiek atskirai vienas nuo kito: yra trys užduočių linijos, kurios tik pačioje pabaigoje sueina į vieną. Įstrigus bet kurioje jų galima gauti papildomų patarimų – jie čia irgi perduodami “pasakiškai”. Beje, prieš jų pasakymą atsiklausiama “Ar reikia užuominos?”, o ta užuomina iš pradžių būna netiesmuka.

Kaip sakė pabėgimo kambario šeimininkai, šiais laikais didžiajai daliai lankytojų pabėgimo kambariai nebėra naujiena. Kadangi jie jau būna išbandę tokią pramogą, pageidauja unikalių, nesikartojančių užduočių ir sprendimų. 2016 m. įrengta “Begalinė istorija” gali tai pasiūlyti.

Jums patiks, jei:
• Mėgstate pasakas ar maginę fantastiką.
• Patinka, kai komanda gali pasidalinti ir spręsti skirtingas užduotis.
• Norite, kad organizatorių pateikiamos papildomos užuominos “įstrigus” negadintų atmosferos.
• Esate lankę daug pabėgimo kambarių ir norite užduočių, kurios vis dar jus nustebins.

Break Free

Visus Break Free pabėgimo kambarius Kaune vienija tai, kad juose privaloma panaudoti daugelį savo pojūčių (regą, klausą, lytėjimą, uoslę ir skonį). Patarimų skaičus – neribojamas. Break Free kaupia tikslią statistiką apie pabėgimus iš savo kambarių, tad lengvai pasilyginsi su rekordu ir įvertinsi kambarių sudėtingumą. Break Free kambariai yra dviejose Kauno centro vietose bei bibliotekoje.

Mafijos kambarys

Dalyviai 2-5
Kaina 65 EUR komandai
Laikas 60 min.
Adresas Gedimino g. 30, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Mafijos pabėgimo kambarys Kaune

Buvote užrakinti mafijos boso kabinete. Sprunkate. Pabėgimo eiga primena filmus apie nusikaltėlius ar šnipus. Iš pažiūros kuklūs baldai slepia daugybę elektr(on)inės įrangos – tik tinkamai ją perpratus ir panaudojus kambario durys vėl atsirakins. Tai – lenktynės su laiku. Įveikus vieną kliūtį kelią pastoja nauja. Dažnai tokia, kokios net nebūtum nuspėjęs esant.

Atsidūręs kambaryje pradžioje supranti tik mažą dalį to, ką reiks padaryti: viskas aiškėja eigoje. Daug daiktų, kurie iš pirmo žvilgsnio svarbūs, pasirodys besantys tik dekoracijos. Tuo tarpu išties būtinos užuominos ir galvosūkiai neretai gudriai paslėpti.

Tačiau “daryti kratos” nereikės: švieselėmis, garsais ir kitais moderniais būdais pats kambarys dažniausiai kreips tinkama vaga (aišku, reikės tuos signalus suprasti). Pagal elektronikos kiekį ir unikalumą tai – vienas stipriausių pabėgimo kambarių Lietuvoje.

Atmosfera čia – nejaukiai baugi (bet ne šiurpi, kaip siaubo filmuose). Derina tiek amerikietiškos/itališkos mafijos (atitinkami paveikslai ant sienų), tiek lietuviškosios “Daktarų eros” detales (~1990 m. leistos knygos lentynose).

Pasak organizatorių pabėgimo kambarys – vidutinio sudėtingumo (laiku ištrūksta ~60% komandų paprašiusios 1-2 užuominų).

Beje, Mafijos kambariai iš tikro yra du (su tokiom pačiom užduotim). Jeigu jūsų yra daug galite pasidalinti į dvi dalis ir rungtis tarpusavyje kuri pusė savą kambarį paliks anksčiau.

Jums patiks, jei:
• Norite pabėgimui panaudoti visus penkis pojūčius.
• Žavitės elektronika ir visais netikėtumais, kuriuos ji gali sukelti.
• Patinka unikalios kliūtys, o ne tiesiog skaičių, raidžių ar raktų paieškos.
• Mėgstate filmus apie mafiją ir nusikaltėlius (ir nesate tokių silpnų nervų, kad juos išsyk išjungtumėte).
• Norite su kolegomis ne tik bendradarbiauti, bet ir pasivaržyti, kas tą patį išspręs greičiau.

Leonardo Da Vinčio kambarys

Dalyviai 2-5
Kaina 65 EUR komandai
Laikas 60 min.
Adresas Kęstučio g. 17, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Da Vinčio pabėgimo kambarys Kaune

Pagal siužetą šis kambarys priklausė Da Vinčio darbą tyrinėjusiam profesoriui. Kambaryje daug elektronikos – ir ne šiaip sau eilinių elektroninių spynų, o tokių kliūčių, kurias, galbūt, galėtų kurti pats Leonardas, jeigu būtų perkeltas į šiuos laikus. Pagal elektronikos kiekį ir unikalumą Da Vinčio kambarys – vienas stipriausių Lietuvoje.

Modernios technologijos derinamos su Renesanso dvasia: tikro Da Vinčio piešinių reprodukcijomis, “ezoteriniais” simboliais. Užduočių įvairovė itin didelė: nereikia tiesiog įvedinėti skaičiukus į skirtingas spyneles ar pritaikyti raktus. Tai – dėl elektronikos. Ji žavi ir todėl, kad jūsų veiksmai laidų ir mirkoschemų dėka gali sukelti išties netikėtų pasekmių. Tarsi kompiuteriniame žaidime ar, kaip pasakytų kas nors atklydęs iš Leonardo epochos, lyg veikiant burtams.

Pasak organizatorių, iš kambario laiku išeina ~50% dalyvių. Dažna kliūtis pabėgimo kambarių naujokams: Da Vinčio kambarys pilnas visokių keistų profesoriaus surinktų prietaisų, nebūtinai susijusių su reikalu. Ėmus viską apžiūrinėti nuodugniai tiesiog neliks laiko. Įeidami jau turėtumėte žinoti, ką daryti, ko siekti. Todėl organizatoriai šį kambarį rekomenduoja rinktis tik išbandžiusiems paprastesnius (“Alisos kambarį”, “Hario Poterio kambarį”, “Šerloko Holmso kambarį”).

Jums patiks, jei:
• Norite pabėgimui panaudoti visus penkis pojūčius.
• Žavitės elektronika ir visais netikėtumais, kuriuos ji gali sukelti.
• Patinka unikalios kliūtys, o ne tiesiog skaičių, raidžių ar raktų paieškos.
• Jau esate išbandę kitų pabėgimo kambarių.

Šerloko Holmso kambarys

Dalyviai 2-5
Kaina Nemokamas!!!
Laikas 30 min.
Adresas Raseinių g. 26, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, rezervacija telefonu +370 37 225647

Norite išmėginti, kas gi tie pabėgimo kambariai, bet nežinote, ar tai – jums? Nenorite mokėti 40 ar 50 eurų už pramogą, kuri net nežinote, ar patiks? Bijote, kad per 60 minučių pramoga pabos?

Geriausias būdas “paragauti” pabėgimo kambarių niekuo nerizikuojant – Kauno Z. Kuzmickio bibliotekoje. “Break Free” komandos įrengtas Šerloko Holmso pabėgimo kambarys – nemokamas, be to, pabėgimas iš jo trunka tik 30, o ne “tradicines” 60 minučių.

Siužetas: patenkate į apleistą butą, kurį Šerlokas Holmsas buvo įsirengęs kaip savo tvirtovę. Jei nerasite išėjimo durų rakto per 30 minučių, kambarį užplūs nuodingos dujos ir jūs mirsite.

Kambaryje išgryninta visa pabėgimo kambarių esmė. Yra užraktai, yra galvosūkiai jiems įveikti. Nėra visokių “mandrybių”, nėra poreikio išnaršyti kambario kampelius ar ieškoti kas paslėpta po kilimu.

Tik 5 spynelės, kurias privalote atrakinti. Kažkur kitur kambaryje – 5 užuominos. Atrakinęs spynelę, randi užuominą kitai spynelei. Jei simbolis prie užuominos sutampa su simboliu prie spynelės, reiškia, užuomina skirta tai spynelei atrakinti. Atrodo labai jau lengva? Nevisai, nes užuominas *rasti* ir užuominas *suprasti* – ne tas pats! Reiks pasukti galvą – juk tai daugelio pabėgimo kambarių esmė! Vidutiniškai komandos visus galvosūkius įveikia per 27 minutes, tačiau net jei per 30 minučių ir nespėja, bibliotekos darbuotojos leidžia žaidimą užbaigti. Galime prašyti užuominų.

Jei išbandžius šį kambarį jums norėsis daugiau galvosūkių, spynelių, o gal unikalesnių dekoracijų, siužetų, prietaisų – reiškia, jūs užsikrėtėte pabėgimo kambarių liga. Prieš jus – kelios dešimtys kitų pabėgimo kambarių Kaune ir apie šimtą visoje Lietuvoje!

Jums patiks, jei:
• Tai jūsų pirmas pabėgimo kambarys.
• Norite nemokamo pabėgimo kambario.
• 60 minučių pabėgimo kambariui atrodo per daug.
• Jums tinka, kad kambarys nedirba vakarais ir sekmadieniais.

Hario Poterio kambarys

Dalyviai 2-5
Kaina 65 EUR komandai
Laikas 60 min.
Adresas Kęstučio g. 17, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Hario Poterio pabėgimo kambarys

Kadaise šiame kambaryje bazavosi pats Haris Poteris. Deja, jo didysis priešas Voldemortas slaptavietę išaiškino ir Haris iš jos pasitraukė. Ir – dar liūdniau – likus lygiai valandai iki Voldemorto puolimo kambaryje užsitrenkėte jūs. Laimė, Haris Poteris paliko užuominų taką, kurį išsprendę, galėsite pabėgti iš kambario…

Hario Poterio kambarys skirtas įvesti į “magiškąjį pabėgimo kambarių pasaulį” tuos, kurie dar jo nepažinę. Čia daug kas paprasčiau nei daugelyje pabėgimo kambarių. Spynelės paprastos: iš karto aišku, reikia atrakinti. Be to, prie kiekvienos spynelės yra simbolis ir toks pats simbolis prie užuominos tai spynelei atrakinti: neteks spėlioti, kuri užuomina kam skirta.

Kas be ko, mąstyti vis tiek reiks: žinoti kur užuomina kokiai spynelei – nepakanka, reikia ją dar perkąsti. Ir sprendimų daug: prireiks pasinaudoti keturiais iš penkių pojūčių, narstyti simbolius, spalvas, sekas ir kita. Ir nors tai lengviausias iš “Break Free” pabėgimo kambarių, vidutinis pabėgimo laikas vis tiek yra 47 minutės paprašius dviejų papildomų patarimų iš organizatorių. Patarimų, beje, reikia prašyti magiška lazdele…

P.S. Hario Poterio kambarys turi ir versiją patiems mažiausiems, kurioje pašalinamos dar kelios užduotys. Priimami vaikai nuo 7 metų, greta yra salytė, kurioje galima švęsti gimtadienius ar kitas šventes.

Jums patiks, jei:
• Norite pabėgimui panaudoti keturis pojūčius.
• Patinka kliūčių įvairovė.
• Patinka Haris Poteris, stebuklinės pasakos ar maginė fantastika.
• Tai jums vienas pirmųjų pabėgimo kambarių.
• Norite po pabėgimo kambario šventei išsinuomoti salytę.
• Esate su vaikais.

Alisos kambarys

Dalyviai 2-5
Kaina 50 EUR komandai
Laikas 65 min.
Adresas Kęstučio g. 17, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Alisos kambarys

Patekote į Stebuklų šalį. Tą pačią, kur garsioji Alisa. Tik šioji kiek tamsesnė, niūresnė nei pasakoje. Ir ankštesnė. Kažin ar norėtumėte joje pasilikti amžiams… O jei neištrūksite per valandą, taip jums atsitiks! Cha, cha, cha!

Stebuklų šalis pasitinka nedidele tamsia erdve, kurioje daug kas kitaip, nei būti turėtų. Kas yra užuomina, o kas tiesiog “eilinis stebuklas”? Negi tai visa stebuklų šalis? Viską išsiaiškinsite eigoje.

Alisos kambarys – antras pagal lengvumą “Break Free” kambarys po Hario Poterio kambario ir taip pat orientuotas į pradedančiuosius (vidutiniškai pabėgama per 49 minutes su 2 pagalbom). Priešingai Hario Poterio kambariui, Alisos kambaryje nebėra simbolių, žyminčių, kuri užuomina kuriai spynelei reikalinga: teks tai suprasi patiems.

Ir dar: iš Stebuklų šalies vienas neištrūktum. Yra užduočių, kurias tik dirbdami keliese kaip komanda galėsite efektyviai įveikti…

P.S. Alisos stebuklų šalyje kambarys turi ir versiją patiems mažiausiems, kurioje pašalinamos dar kelios užduotys. Priimami vaikai nuo 7 metų, greta yra salytė, kurioje galima švęsti gimtadienius ar kitas šventes.

Jums patiks, jei:
• Norite pabėgimui panaudoti keturis pojūčius.
• Žavitės elektronika ir visais netikėtumais, kuriuos ji gali sukelti.
• Patinka Alisa stebuklų šalyje.
• Tai jums vienas pirmųjų pabėgimo kambarių.
• Norite po pabėgimo kambario šventei išsinuomoti salytę.
• Esate su vaikais.

Infinity Room

Infinity Room – pabėgimo kambariai Kaune Vilijampolėje.

“Inifinity Room” turi ir kiekvieno savo pabėgimo kambario versiją vaikams – kur sudėtingesnės užduotys supaprastinamos ar pakeičiamos vaikams suprantamesnėmis.

Lobių medžioklė

Dalyviai 2-5
Kaina 48 EUR 2-4 asmenų komandai, papildomas asmuo +12 eurų
Laikas 60 min. (nespėjus pratęsiama 15 min. ar, nesant kitų komandų, ilgiau)
Adresas Raudondvario pl. 184, Kaunas (įėjimas iš kiemo)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Lobių medžioklėje žaidėjai ieško paslėpto lobio. Pabėgimo kambario sienos ištapytos taip, kad primintų negyvenamąją salą, o kas 20 minučių pasigirsta artėjančio piratų laivo garsai. Todėl reikia paskubėti…

Pabėgimo kambarys labai nedidelis, todėl dalyvių skaičius jame griežtai ribojamas iki keturių. Mažas kambario plotas – privalumas tiems, kam nepatinka ieškoti paslėptų daiktų. “Lobių medžioklėje” komanda greitai gali išnaršyti kiekvieną kampelį, rasti visas spyneles ir užuominas. Kuri užuomina kuriai spynelei skirta taip pat ilgai spėlioti neteks: “lobio slėpėjai” prirašė patarimų.

Taigi, “Lobių medžioklės” esmių esmė – pagal užuominas perprasti spynelių kodus. Spynelių iš viso yra penkiolika, tačiau užduotys nesikartoja: kiekvienas kodas išaiškinamas vis kitu būdu. Todėl pabėgti iš kambario nėra lengva: pasak šeimininkės, vidutiniškai komandos užtrunka netgi ilgiau nei oficialią valandą, o rekordas ~44 min. Čia reikia pridurti, kad komandos gali neribotai prašyti papildomų patarimų iš šeimininkės per raciją ir dauguma šių rezultatų pasiekti su tais patarimais.

Tačiau išprotauti atsakymą ir įvesti į spynelę teisingą kodą – tikrai smagu. Atvejų, kad būtumėte kažką sugalvojęs pats, tačiau tiesiog nepastebėjote smarkiai užslėptos užuominos ar spynelės (todėl teko prašyti patarimų), “Lobių medžioklėje” neturėtų būti. Esate tik jūs ir jūsų protas bei išradingumas.

Jums patiks, jei:
• Mėgstate mąstyti logiškai, o ne ieškoti paslėptų daiktų.
• Mėgstate išprotauti kodus pagal užuominas.
• Norite prie pabėgimo kambario nemokamai pasistatyti automobilį

Karantino zona – bunkeris

Dalyviai 3-4
Kaina 48 EUR 2-4 asmenų komandai, papildomas asmuo +12 eurų
Laikas 60 min. (nespėjus pratęsiama 15 min. ar, nesant kitų komandų, ilgiau)
Adresas Raudondvario pl. 184, Kaunas (įėjimas iš kiemo)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Pabėgimo kambarys "Karantino zona" Kaune

Karantino zona – tai tikra sovietinė branduolinė slėptuvė. Prasidėjus apokalipsei, ji buvo panaudota pagal paskirtį. Deja, nusileidę į tą rūsį supratote, kad gyvybę palaikančios sistemos neveikia, todėl, norėdami išgyventi, turite per 60 min. nešdintis lauk…

Tam reikės išspręsti tarp autentiškų šaltąjį karą menančių vamzdžių, dujokaukių bei kitų rakandų įtalpintas tris logiškų galvosūkių serijas, kiekvienos kurių užduotys – skirtingose slėptuvės kampuose. Visos trys serijos sprendžiamos nepriklausomai viena nuo kitos, todėl pabėgimo kambarys itin tinka toms komandoms, kurios mėgsta dirbti pasiskirsčiusios po užduotį.

Prieš įleisdami į slėptuvę, organizatoriai duoda tris daiktus, kiekvienas kurių – “raktas” į pirmojo kiekvienos serijos galvosūkio sprendimą. Kur tie pradiniai galvosūkiai – aiškiai pažymėta. Tiesą pasakius, prie dažno daikto pabėgimo kambaryje parašyti skaičiai, nurodantys, kelintai kurios galvosūkių serijos užduočiai tas daiktas reikalingas.

Taigi, spėlioti kas po ko daroma neteks, o trijų žmonių komanda gali, vos užėjusi į pabėgimo kambarį, iš karto pasidalinti po galvosūkių seriją ir visą laiką dirbti atskirai, o vėl “sujungti jėgas” tik žaidimo pabaigoje. Tiesa, realybėje skirtingi žmonės į tą pačią užduotį neretai pažvelgia skirtingomis akimis, todėl kartais naudinga galvosūkių serijomis susikeisti ar pasidalinti mintimis. Visgi, visiems kartu spręsti vieną ir tą patį galvosūkį Karantino zonoje kartais net fiziškai neįmanoma: į kai kurias branduolinės slėptuvės sunkiomis priešradiacinėmis metalinėmis durimis užblokuotas erdves keturi žmonės visi kartu niekaip netilps.

Jums patiks, jei:
• Norite, kad visa komanda dirbtų aiškiai pasidalijusi užduotis.
• Nenorite spėlioti, kurią užduotį reikėtų spręsti sekančią.
• Norite prie pabėgimo kambario nemokamai pasistatyti automobilį.
• Landžioti po ankštokas branduolinės slėptuvės angas jums smagu.

Einšteino kambarys

Dalyviai 2-5
Kaina 48 EUR 2-4 asmenų komandai, papildomas asmuo +12 eurų
Laikas 60 min. (nespėjus pratęsiama 15 min. ar, nesant kitų komandų, ilgiau)
Adresas Raudondvario pl. 184, Kaunas (įėjimas iš kiemo)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

“Infinity Room” istorija prasidėjo nuo Einšteino kambario. Atgyvenęs porą metų, tas kambarys užvėrė duris tik tam, kad jo vietoje atsirastų naujas Einšteino kambarys. Modernesnis. Kaip sakė kambario savininkė, šiais laikais naujas pabėgimo kambarys be elektronikos darosi nebeįsivaizduojamas.

Be to, iš naujojo Einšteino kambario privalote nebe tik pasprukti, tačiau ir “išgelbėti” pavogtas Einšteino smegenis. Raktas nuo durų padėtas greta tų smegenų…

O tos smegenys yra “giliau”, nei tikitės. Prie jų gali privesti tik tinkamai išspręsta galvosūkių serija. Reikės ne tik pagal visokiausias šifruotes ar simbolius “išgliaudyti” spynelių kodus, tačiau ir “įveikti” specialiai šiam pabėgimo kambariui pagamintas kliūtis. Ir perprasti, kas iš gausybės tekstų, formulių ant kambario sienų ar senų daiktų svarbu.

Tiesa, spręsti matematinių uždavinių neteks: viskas kur kas neįprasčiau, todėl dažniausiai teks pasitelkti išradingąją savojo proto pusę.

Jums patiks, jei:
• Patinka švelniai mokslinė tematika.
• Mėgstate išprotauti kodus pagal užuominas.
• Norite prie pabėgimo kambario nemokamai pasistatyti automobilį

DP60

DP60 (“Dingti per 60min”) yra pabėgimo kambarys Kauno branduolinėje slėptuvėje.

Bunkeris

Dalyviai 2-6
Kaina 50 EUR komandai
Laikas 60 min. (esant galimybei pratęsiamas)
Adresas Vytauto pr. 29, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, Facebook

DP60 pirmasis kambarys yra ne pabėgimo kambarys, o visas požeminis pabėgimo bunkeris su net šešiomis patalpomis. Jis įrengtas sovietinėje branduolinėje slėptuvėje ir daug kas ten palikta, kaip ir buvo. Raktų ir kodų reikės ieškoti tarp įvairių senų dujokaukių, radijų, žarnų, vamzdžių ir kranų.

Nors yra keletas naujai atneštų daiktų ir naujų savadarbių galvosūkių, dauguma užduočių yra susijusios su tais pačiais sovietinės brnaduolinės slėptuvės rakandais. Kai kurie jų specialiai perdirbti – tačiau tai nėra iš karto akivaizdu.

Todėl sunkiausia DP60 atpažinti, kas yra reikalinga, o kas – tik autentiška dekoracija. Tam reikės daugybę daiktų ir vietų nuodugniai apžiūrėti – bet laiko juk nedaug.

Kadangi beveik viskas kambaryje yra sena ir sovietiška, vietomis DP60 prireiks šiek tiek jėgos. Pavyzdžiui, autentiškų sunkių, sprogimus ir radiaciją stabdančių metalinių durų atidarinėjimui. Įprastinė pabėgimo kambarių taisyklė, kad, jeigu sugalvojai “kaip” ir pabandžius įgyvendinti nepavyksta, reiškia, sprendimas turi būti kitoks, DP60 taip pat negalioja. Gal tiesiog suki ar stumi per silpnai, gal kažką darai nepakankamai tiksliai…

Kaip sako šeimininkai, prieš įrengdami pabėgimo kambarį jie bunkerį iš pagrindų sutvarkė ir iki šiol kas mėnesį normaliai išplauna. Visgi, neremontuoto sovietinio bunkerio, tikriausiai, sutvarkyti neįmanoma, todėl po apsilankymo čia nesijausite švarūs. Tačiau visi pabėgusieji iš vėsaus bunkerio, jei pageidauja, palydimi į gretimo pastato tualetą nusiplauti rankas.

Jums patiks, jei:
• Jus traukia autentiškos, apleistos vietos.
• Patinka ieškoti paslėptų daiktų.
• Truputis dulkių, šalčio (žiemą) ar poreikis stipriau pastumti jums – smagumėlis.
• Mėgstate sendaikčius.

Klasė

Dalyviai 2-6
Kaina 50 EUR komandai
Laikas 60 min. (esant galimybei pratęsiamas)
Adresas Vytauto pr. 29, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Pabėgimo kambaryje “Klasė” pasijuntate it gįžę į vaikystę: nubūti suolai, lygtimis aprašinėta tamsiai žalia lenta, visokios knygos ir knygelės. Tik klasė – tuščia ir šalta, giliai rūsyje.

Ir… kažkur toje klasėje dingo Petriukas. Liko tik jo kuprinė – jūsų pirma užuomina. Turite pasiskirstyti simbolinėmis rolėmis (seniūnas, būdėtojai ir pan.) ir pirmyn ieškoti Petriuko – bei rakto lauk, nes klasė užsirakino.

Iš pirmo žvilgsnio kambarys – paprasta klasė ir atrodo “ką čia dar galima rasti?”.

Tačiau įprastiniai mokykliniai daiktai, pasirodo, nėra tokie paprasti: geriau visus apžiūrėjęs, giliau pamąstęs, įžvelgęs sąsajų, atrasi vis keistesnių detalių, kurios padės lįsti vis giliau ir giliau į mokytojo(?) stalčius ir ne tik.

Jums patiks, jei:
• Patinka lengvas siaubas.
• Patinka ieškoti paslėptų daiktų.
• Patinka ieškoti užuominų kasdieniuose daiktuose.
• Norite pabėgimo kambario mokyklos tema (klasiokų susitikimas po kažkiek metų?).

Pabėgimas.lt

Pabėgimas.lt yra 2018 m. duris atvėrę paėgimo kambariai Kauno rytinėje dalyje (iki 2020 m. vadinosi Find a Way Out).

Policijos areštinė

Dalyviai 2-6
Kaina 52-72 EUR komandai priklausomai nuo narių skaičiaus
Laikas 60 min., bet nespėjus leidžiama ir gerokai ilgiau
Adresas Technikos g. 18E, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Jūsų draugų grupelę korumpuoti policininkai uždaro į areštinę, ketindami “prikabinti” jums svetimus nusikaltimus. Privalote ne tik išsilaisvinti, bet ir atrasti kur paslėpta tikroji byla, įrodanti jūsų nekaltumą.

Kelias iki to – ilgas ir klaidus. Jį pradedate ne šiaip sau už policijos nuovados kameros grotų, tačiau dar ir surakinti vienas su kitu antrankiais ir kojų grandinėmis. Taigi, iš pradžių net judėti nepriklausomai negalėsite…

Išsivadavimas iš antrankių ir kameros tik pradžia: lauks pati policijos nuovada, kurioje – gausybė visokių policininkų užrašų, raštų, protokolų ir tik jūs turėsite suprasti, kas juose – užuominos ir kas prives prie tos vienintelės jums reikšmingos bylos.

Pabėgimo kambario autoriai – mechanikos specialistai, todėl technologinių kliūčių kambaryje apstu. Ir nepakaks vien suprasti, kaip jas įveikti: net ir žinodami kaip nebūtinai pasinaudosite delikačia įranga teisingai: teks bandyti, klysti, vėl bandyti. Pabėgti iš areštinės nelengva, juoba, kai ten esi patupdytas mafijos valdomų pareigūnų…

Bet laiko turėsite apsčiai: per numatytasias 60 minučių iš kambario beveik niekas nepabėga, tačiau jo šeimininkai leidžia visiems išspręsti kambarį savo jėgomis, net jei tai užtrunka gerokai ilgiau.

Jums patiks, jei:
• Būti užrakintam kambaryje patinka, būti uždarytam užrakintame kambaryje esančioje kameroje atrodo dar įdomiau, o dar būti surakintam su draugu – išvis smagumėlis.
• Patinka korumpuotų policininkų tematika.
• Patinka, kai kambaryje yra daug dėmesį nukreipiančių dalykų ir reikia mokėti juos atmesti.
• Patinka, kai sunku ne vien sugalvoti, kaip įveikti užduotis, bet ir pritaikyti savo mintis realybėje.
• Norite nemokamai statyti automobilį.

Indiana Džounso kambarys

Dalyviai 2-8
Kaina 52-72 EUR komandai priklausomai nuo narių skaičiaus
Laikas 60 min., bet nespėjus leidžiama ir gerokai ilgiau
Adresas Technikos g. 18E, Kaunas
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Siužetas: Indiana Džounsas senoviniuose kapuose ieško išminties skeptro. Jūs leidžiatės paskui jį, kad skeptrą paimtumėte pirmieji. Skeptras suteiks ir reikalingą išmintį, kad ištrūkti iš kapų labirintų.

Indiana Džounso kambaryje gausu elektroninių kliūčių. Taip pat simbolių. Reikės suprasti ir išmąstyti, kur ir kaip tuos simbolius panaudoti tam, kad atsivertų naujos ir naujos erdvės, nauji prietaisai, simboliai ir galimybės.

Be to, priešingai daugeliui pabėgimo kambarių, Indiana Džounso kambaryje prireiks ir vikrumo, komandinio darbo. Kai kuriose užduotyse suprasti, ką padaryti, tik pati pradžia. Įgyvendinti tai sėkmingai gali užtrukti ne kelias minutes. Galbūt trumpiau, jei komanda parinks užduotims tinkamus žmones…

Pabėgimo kambarys yra sudėtingas. Vos kelioms komandoms yra pavykę ištrūkti per 60 min. be patarimų.

Tačiau 60 min. yra orientacinis laikas: šeimininkai pasibaigus laikui komandų jie neišvaro, leidžia baigti spręsti. Komandos į kambarį registruojamos tik kas dvi valandas – taigi, nebus taip, kad pabėgimo kambario šeimininkai jau po 30-40 min. „užpils“ patarimais, nes norės, kad išeitumėte greičiau ir užleistumėte vietą “sekantiems”. Pasak pačių šeimininkų, jiems atrodo svarbu, kad žmonės turėtų laiko pasimėgauti kambariu, o jei komandos išeitų iš kambario per 20 ar 30 minučių – tai būtų prastas kambarys.

Jums patiks, jei:
• Norite ne tik spręsti galvosūkius, bet ir išmėginti vikrumą ar komandinį darbą.
• Norite sudėtingos pramogos, kuri greičiausiai bus ilgesnė, nei 60 minučių.
• Esate su automobiliu ir norite jį nemokamai pasistatyti.
• Patinka elektroninės kliūtys pabėgimo kambariuose.

Atrakink

Atrakink yra pabėgimo kambariai Kauno centre.

Erudito kambarys

Dalyviai 2-6 (geriausia – 4-5)
Kaina 65 EUR komandai
Laikas 60 min. (nebaigus per tiek laiko vieną kartą prideda 15 min.)
Adresas Kęstučio g. 54, Kaunas
Kontaktai Facebook

Atrakink pabėgimo kambarys Kaune

“Atrakink” pabėgimo kambarys primena orientacinį žaidimą: įeidamas gauni nurodymą, nuo kurios kambario vietos pradėti. Ten randi užuominą kur reikėtų ieškoti toliau, paskui – kur dar toliau ir t.t. Tačiau tos užuominos – labai nekonkrečios arba užšifruotos: teks gerokai palaužyti galvą, kokia gi vieta turima omenyje ir ką toje vietoje reikia padaryti. Reikia logikos ir pastabumo – todėl vidutiniškai komandos visą “užduočių grandinėlę” įveikia tik per beveik valandą.

“Atrakink” atrodo it gyvenamasis kambarys, kurio savininkai dešimtmečiais kaupia daiktus ir rakandus, nieko neparduodami ir neišmesdami. Daug įvairaus amžiaus knygų, baldų, prietaisų. Daugelis šių daiktų yra dekoracija (pabėgimui nereikalingi). Jų buvimas užtikrina, kad nepavyks “nukirsti kampo” ir galutinio tikslo pasiekti praleidus kai kurias užduotis. Mat nuodugniai apieškoti kiekvieno kambario kampelio 60 minučių niekaip neužteks. Užuominos puikiai išslapstytos: tik pagal jau surinktą informaciją išskaičiavęs, ką tiksliai “perkratyti”, gali tikėtis spėti jas visas surasti. Jei susidursite su neįveikiama užuomina, du kartus per žaidimą galėsite paprašyti iš už durų budinčio šeimininko tikslaus nurodymo.

Kadangi užuominas reikia “gliaudyti” eilės tvarka, visi komandos nariai vienu metu dirbs su viena užduotimi, ją išsprendę – pereis prie kitos. Dėl to šeimininkas rekomenduoja, kad komandoje būtų maždaug 4-5 žmonės: nors priima ir 6, daliai dalyvių tuomet kai kuriais momentais gali trūkti užsiėmimų. Taip pat šeimininkas nesiūlo kambario vaikams (daug pašalinių daiktų nukreipia jų dėmesį, o kai kurios užduotys reikalauja tam tikrų žinių) ir užsieniečiams (užuominos – tik lietuviškos).

“Atrakink” šeimininkas yra galvosūkių ir proto žaidimų fanas, jam patinka ir pats kambario kūrimo procesas. Kas 3-6 mėnesius jis kardinaliai perdaro visas kambario užduotis (tai skelbia “Facebook). Dalis daiktų pakeičiami, kiti lieka, bet iš būtinų pabėgimui tampa tiesiog rekvizitais (arba priešingai: iš nereikalingų – reikalingais). Po kiekvienos pertvarkos “Atrakink” tarsi tampa nauju kambariu (nors ir su ta pačia atmosfera) ir taip pritraukia ne vieną komandą sugrįžti.

Jums patiks, jei:
• Patinka orientaciniai žaidimai.
• Norite spręsti užduotis kaip komanda, o ne kiekvienas atskirai.
• Norite pasitikrinti savo pastabumą ir atidumą.

Kiti “Atrakink” kambariai

“Atrakink” taip pat turi “Bukanieriaus kambarį”, kuris yra panašus išoriškai į “Erudito kambarį”, tačiau, šeimininko teigimu, paprastesnis.