Insight Out yra pabėgimo kambariai Vilniaus centre ir Žirmūnuose.

Poltergeistas

Dalyviai 2-4
Kaina 60 EUR komandai
Laikas 60 min. (esant galimybei pratęsiamas)
Adresas Totorių g. 21A, Vilnius (įėjimas iš kiemo)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Jūs esate paranormalių reiškinių tyrinėtojai, atsiųsti į namą, kuriame vaidenasi maža mergaitė. Jei nenuraminsite jos sielos ir neištrūksite, tas namas po valandos dings kartu su jumis viduje.

Vien jau pavadinimas “Poltergeistas” ir siužetas išduoda, kad tai – baisus pabėgimo kambarys. Šeimininkai kiekvienam lankytojui net duoda pasirašyti specialų dokumentą – kad yra sulaukęs aštuoniolikos, nėra nėščia moteris, kad supranta – bus siaubinga.

“Poltergeiste” baisiausia, kad niekada nežinai, ką “padarys mergaitė” atlikus eilinį šitokį paprastą pabėgimui būtiną veiksmą. Pabėgimo kambaryje daug elektronikos, kurios veikimas išties primena vaiduoklių darbus. Slaptos ertmės, šviesos, garsai ir kita… Užtat kambaryje nėra nė vienos įprastos spynos, atrakinamos kodu ar raktu. Šeimininkai teigė tokių “eilinių” galvosūkių neįreginėjo specialiai. Jie mano, kad pabėgimo kambariams metas pasukti nuo spynelių prie specialiai sukurtos vienetinės įrangos – taip jau yra jų tėvynėje Ukrainoje, kur ši pramoga išpopuliarėjusi net labiau.

Kaip pridera paranormalių reiškinių tyrinėtojams, į namą, kuriame siaučia poltergeistas, dalyviai jau nuo pat pradžių eina apsiginklavę specialiais prietaisais. Tai – prietaisas, skirtas apžiūrėti įvairius tarpelius ir skyles, bei ypatingos pirštinės, kurių nusiimti negalima visą žaidimą.

Priklausomai nuo komandos norų, žaidimas kiek individualizuojamas. Dar iš anksto prašoma užpildyti anketą su klausimais, kiek maždaug per raciją sakomų papildomų patarimų komanda norės, ar jų prašys pati, ar tai turėtų daryti organizatoriai savo iniciatyva. Pabėgimo kambarys nėra labai sudėtingas; vidutinis komandų pabėgimo laikas – ~45 min. su maždaug 2-3 papildomais patarimaos. Tiesa, yra “suktų” užduočių, kurių vien savo jėgomis neįveikia beveik niekas. Ne viename galvosūkyje pats pirmas į galvą atėjęs logiškas sprendimas greičiausiai nebus teisingas, reikės paieškoti sudėtingesnių alternatyvų.

Jums patiks, jei:
• Mėgstate siaubo filmus ir knygas apie paranormalius reiškinius.
• Mėgstate elektroninę įrangą bei užduotis ir nemėgstate “tiesiog eilinių spynų”.
• Norite, kad pabėgimo kambario šeimininkai laistų pasirinkti: norite daug pagalbų ar mažai, kada jas sakyti.
• Mėgstate, kai atsitinka kas netikėto.

Lenktynės su laiku

Dalyviai 2-4
Kaina 60 EUR komandai
Laikas 60 min. (esant galimybei pratęsiamas)
Adresas Totorių g. 21A, Vilnius (įėjimas iš kiemo)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Pabėgimo kambarys "Lenktynės su laiku" Vilniuje

Kadaise vienas alchemikas klaidingai atliko ritualą, todėl dabar gresia pasaulio pabaiga. Jūsų tikslas – laiko mašina nusikelti pas tą alchemiką ir viską padaryti teisingai, šitaip išgelbstint žmoniją. Deja, iš pradžių nežinote nei kur ta laiko mašina, nei kelintais metais alchemikas darė eksperimentą… Laimė, prieš tai alchemiko ieškojusios grupės paliko užuominų ir daiktų.

Paliko ir klaidinančių daiktų, užrašų. Tiesa, daugelį dalykų, kurių “gelbėjant pasaulį” neprireiks, pabėgimo kambario šeimininkai išvardija dar prieš įvesdami į kambarį, o kitus, komandai ėmus prie jų “krapštytis”, praneša per raciją.

Pabėgimo kambarys “Lenktynės su laiku” įrengtas realistiškai. Jame nėra raktų ar kodinių spynų, o užduotys dera prie atmosferos: ar tai būtų įvairi technika šiais laikais, ar “magija” alchemiko laikais. Kambario “vinis”, be abejo, yra laiko mašina, kurioje galima pasijusti it mokslinės fantastikos filme.

Pabėgimo kambarys gana sudėtingas. Be to, jis negailestingas klaidoms: kai kurie “neapsižiūrėjimai” kainuos nemažai laiko. Taigi, komandai reikia mąstyti strategiškai, atidžiai tyrinėti supančią aplinką ir apgalvoti savo veiksmus keliais žingsniais į priekį.

Jums patiks, jei:
• Mėgstate fantastinius filmus ir knygas.
• Mėgstate elektroninę įrangą bei užduotis ir nemėgstate “tiesiog eilinių spynų”.
• Jums svarbu atmosfera.
• Pageidaujate didesnės rizikos: kad padarę klaidas prarastumėte laiko.

Itališkas apiplėšimas

Dalyviai 2-4
Kaina 60 EUR komandai
Laikas 60 min. (esant galimybei pratęsiamas)
Adresas Totorių g. 21A, Vilnius (įėjimas iš kiemo)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Esate plėšikai, pasiųsti į muziejų pavogti jo seife saugomo Leonardo Da Vinčio dienoraščio. Einate ne pėsti: vadas jums įdeda visokios įrangos, kuri padės įveikti muziejaus apsaugą. Tik nežinote, kaip ir kada jas panaudoti… Muziejus pilnas Leonardo da Vinčio kūrinių. Atrodo, be eksponatų ir signalizacijos, ten nieko daugiau nėra. Tačiau daugelis eksponatų yra ne šiaip sau – jūs galite jais pasinaudoti siekdami savo tikslo. Sunku net įtarti, kaip ir kokias pasekmes tai sukels…

Laiko, iki atvažiuos policija, turite 60 minučių. Iš “Insight Out” kambarių šis – sunkiausias, jo kliūtys iš pirmo žvilgsnio turi po kelis gana logiškus variantus. Taigi, labai praverčia laikas pamąstyti, pasitarti: net ir iš pirmo ar antro karto neatradus kelio, galite bendromis jėgomis jį perprasti vėliau ir vis tiek patirti atradimo džiaugsmą.

Eilinių spynų kambaryje iš esmės nėra: yra unikalios, kokybiškai padarytos užduotys, kur vienoje kambario pusėje atliktas veiksmas gali sukelti netikėtų pasekmių kitoje.

Jei prie užduoties strigtumėte per ilgai, per raciją galite prašyti organizatorių užuominų. Tačiau per prievartą jų niekas nebruks: dar prieš žaidimą galite paprašyti jų vengti.

Jums patiks, jei:
• Mėgstate filmus ir knygas apie apiplėšimus, taip pat “Da Vinčio kodą”.
• Manote, kad 60 minučių – per mažai, kad įsijausti į pabėgimo kambarį ir tinkamai jį spręsti.
• Mėgstate elektroninę įrangą bei užduotis ir nemėgstate “tiesiog eilinių spynų”.
• Norite, kad pabėgimo kambario šeimininkai laistų pasirinkti: norite daug pagalbų ar mažai, kada jas sakyti.
• Mėgstate, kai atsitinka kas netikėto.

Don’t Panic

Dalyviai 4-6
Kaina 50 EUR komandai
Laikas 75 min.
Adresas Žirmūnų g. 68 (įėjimas anapus gatvės nuo skulptūros ‘Rytas’)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

“Insight Out” pabėgimo kambarių kūrėjai čia sukūrė kažką visiškai naujo. Taip, “Don’t Panic” irgi kiek daugiau nei valandą būni uždarytas kambaryje – bet čia panašumai su pabėgimo kambariais ir baigiasi. “Don’t Panic” kambariai yra du. Kiekvienas įrengtas kaip kosminis laivas: žmonių ir ateivių. 2-3 komandos nariai eina į žmonių “laivą”, 2-3 – į ateivių. Kiekvienoje komandoje vienas žaidėjas bus navigatorius, vienas – šaulys ir, jei žaidėjų trys, vienas – kapitonas.

Tada abu kosminiai “laivai” stoja į mūšį…

Mūšis primena ‘laivų mūšio’ žaidimą ant popieriaus, tačiau yra įdomesnis: greta pasirinkimo “šauti” atsiranda galimybė “žvalgyti teritoriją” ar “patraukti laivą”. Ką daryti, kiekvieną ėjimą sprendžia kapitonas. Jeigu liepia šaudyti ar žvalgyti, tai – užduotis šauliui. Jeigu traukti laivą – navigatoriui. Taip pat navigatorius turi ir žymėti apšaudymų, žvalgymų rezultatus: nes iš pagrindinio ekrano jie paskui išnyksta, o visko niekaip neprisiminsi. Daug galimybių suklysti: iššauti ne ten, kur norėjai; pamiršti pažymėti šūvio rezultatą; per anksti baigti ėjimą ir t.t. Todėl labai svarbus komandinis darbas, bendradarbiavimas, atsakomybė, susitelkimas. Aišku, daug lemia ir sėkmė, bet stipresnė, sugebėjusi greitai susižaisti, geresnę taktiką sugalvojusi komanda laimės daug dažniau.

Kaip įprasta “Insight Out” kurtiems kambariams, itin daug dėmesio skirta atmosferai: kambariai atrodo it tikri kosminių laivų kapitonų tilteliai iš mokslinės fantastikos filmų. Ekranai, mygtukai, svirtys realistiškos, o ne tiesiog kompiuterių vairalazdės ar klaviatūros – todėl neatrodo, kad žaistum kompiuterinį žaidimą. Net įžanginė instrukcija padaryta ne šiaip sau: ją sako kompiuterinis balsas, o žaidėjai turi “prisijungti” prie savo panelių atlikdami tam tikrus žaidime praversiančius veiksmus. Taip “nejučia” išmoksta valdyti žaidimą tebepasinėrę į jo atmosferą. Tai smagu ir turėtų tikti net tiems, kuriems tikri kompiuteriniai žaidimai yra per sudėtingi ar nuobodūs.

Mokytis “Don’t Panic” daug nereikia, nes laivų mūšį vaikystėje žaidę turbūt visi, o skirtumai nėra tokie dideli. Valdymas, žaidėjų rolės aiškios ir nesudėtingos. Visgi, prieš žaidžiant “iš tikrųjų”, dar sužaidžiamas vienas mokomasis žaidimas “pabandymui”. Tada – tikrasis. Jeigu tikrasis baigiasi greitai, leidžiama sužaisti antrąkart. Iš viso nuo įėjimo iki išėjimo turėtų praeiti apie 75 minutės iš kurių, tarkime, 15 min. apmokymui ir po 30 min. dviems žaidimams. Norintiems (komandoms iš daugiau žmonių) “Don’t Panic” organizuoja ir žaidimų turnyrus.

Tiek “Don’t Panic” interjeras, tiek kompiuterinė programa kurta individualiai – taigi, niekur kitur pasaulyje identiško kambario nėra.

Jums patiks, jei:
• Mėgstate kompiuterinius ar stalo žaidimus, varžytis tarpusavyje.
• Svarbi atmosfera.
• Patinka “komandinės pramogos”, bet paprasti pabėgimo kambariai ar kitos “masinės pramogos” jau pabodusios ar nepakankamai išskirtinės.
• Norite išmėginti šiuos savo sugebėjimus: komandinio darbo, bendradarbiavimo, atsakomybės, susitelkimo.