Lost Escape
Lost Escape yra modernūs pabėgimo kambariai Kaune. Jų įrengimui nepagailėta lėšų, todėl daugybė daiktų čia – unikalūs, o interjerai – meniškai autentiški.
Pabėgimo kambario šeimininkai labai nemėgsta eilinių spynelių, todėl stengiasi, kad jų galvosūkiai būtų ypatingi, pagrįsti specialia įranga.
Jei į pabėgimo kambarius grupė žmonių eina paeiliui, likusieji turi galimybę žaisti VR žaidimus.
Steampunk
Dalyviai | 4-6 |
Kaina | 15 EUR žaidėjui |
Laikas | 60 min. (tačiau nespėjus išeiti leidžia pabūti ilgiau) |
Adresas | Seniavos pl. 75 (Kaunas) |
Kontaktai | Tinklapis, Facebook |
Steampunk’u vadinamas fantastikos žanras: “alternatyvioji realybė”, kurioje įvairios XIX a. technologijos ne tik išliko – tačiau taip ištobulėjo, kad galimybėmis netgi pralenkė tai, ką turime šiandien. Garo mašinomis varomi superkompiuteriai, už šiuolaikinius lėktuvus geresni dirižabliai – ko tik nerasi steampunk kūriniuose!..
O steampunk pabėgimo kambaryje galima prisiliesti prie pačios “garo epochos technologijų” viršūnės – amžinojo energijos šaltinio! Deja, šis žmonijos mokslo proveržis gali nukeliauti užmarštin ar net pasitarnauti blogiui: šaltinio išradėją pagrobė ir niekas nežino, kur tiksliai padėtas švytintį mėlyną kubą primenantis amžinasis energijos šalitnis. Esate pasiunčiami į išradėjos laboratoriją su trimis tikslais: rasti ir parnešti amžinosios energijos šaltinį, išsiųsti išradėjai žinutę ir susprogdinti laboratoriją, kad šaltinio nenukopijuotų blogio jėgos.
Pabėgimo kambaryje – ištisa serija “steampunk’inių” mašinų. Jos viena už kitą keistesnės, neįprastesnės ir nesuvokiamos žmogui iš tikrojo šių laikų pasaulio. Reikia perprasti ne tik, kaip jas įjungti, bet ir kam apskritai jos skirtos, kaip jos veikia. O su kai kuriomis mašinomis ir to nepakanka: jas perpratus dar reikia nemažai miklumo, kantrybės ar komandinio darbo kol pavyksta jomis pasinaudoti tinkamai. Na, juk nepakanka žinoti, kaip veikia automobilis, tam, kad juo važiuotum…
Visos mašinos susijusios – tik tinkamai panaudojęs vienas, gali gauti kitoms paleisti reikalingą kurą, paleidimo prietaisus ar apskritai prie tų kitų mašinų prieiti.
Vienintelės užuominos – nedidelėje išradėjos eskizų knygelėje, kurią randi pradžioje…
Kaip ir įprasta “Lost Escape”, kambaryje nerasite jokių spynelių: mašinos veikia ir su jumis “bendrauja” garsais, šviesomis, displėjais, dūmais, judančiomis detalėmis, o jūs jas valdote rankenomis, mygtukais, svirtimis, pompomis (visko neišvardysi)… Jautiesi pasinėręs į tą atmosferą, nes viskas sukurta specialiai kambariui ir nėra pigių “serijinių detalių”, kurios išduotų, kad visgi nesi Steampunk pasaulyje.
Tai – vienas sunkiausių “Lost Escape” kambarių ir nors oficialiai skiriamos 60 minučių, daugelis komandų užtrunka ilgiau.
Kadangi steampunk dvasia daug remiasi karalienės Viktorijos laikų Britanija, kambarys yra angliškas. Suprasti kalbą būtina tik keliose vietose, tačiau jeigu komandoje nėra nė vieno žmogaus, mokančio angliškai, ir nenorite prašyti vertimų, geriau rinktis kitus “Lost Escape” kambarius.
Jums patiks, jei: |
• Norite pasinerti į kitokį pasaulį, kur kiekviena detalė priderinta prie pabėgimo kambario temos. • Patinka unikalios kliūtys, o ne tiesiog skaičių, raidžių ar raktų paieškos. • Mėgstate Steampunk žanrą ir svajojote gyvai susidurti su steampunk mašinomis. • Patinka “ilgos” užduotys, kai reikia ne tiesiog suprasti, ką daryti, bet dar ir įgyvendinti savo idėją. • Mėgstate labai sudėtingus pabėgimo kambarius ir nenusiviliate, jei prireikia pagalbų ar neišeinate laiku. |
Burtininko irštva
Dalyviai | 4-6 |
Kaina | 15 EUR žaidėjui |
Laikas | 60 min. (tačiau nespėjus išeiti leidžia pabūti ilgiau) |
Adresas | Seniavos pl. 75 (Kaunas) |
Kontaktai | Tinklapis, Facebook |
Įsmukote į irštvą burtininko, kuris išmoko pagaminti nemirtingumo eliksyrą! Norite jį pavogti sau… Tiksliau, dabar jau privalote jį pavogti sau: mat patekus vidun, irštva stebuklingai užsirakino, o atsirakins tik tada, kai eliksyro kolbą padėsite į tinkamą vietą…
Aišku, burtininkas niekur tos kolbos jums “ant lėkštutės nepadėjo”, užuominų neprirašė. Visa jo irštva – magiška. Vietoje tekstų ar slaptažodžių ji pilna spalvų, šviesų, garsų, simbolių. Tik pamėginęs juos panaudoti vieną kartą, kitą kartą, suklydęs, pradėsi įžvelgti tendencijas, pamažu perprasi “magijos dėsnius” ir pagaliau galėsi padaryti, ką reikia, kad gautum kitus magiškus daiktus, atvertum naujas magiškas erdves. Iki prisikasi iki irštvos širdies, kurioje galėsi pasigaminti magiškąjį eliksyrą.
Kambaryje yra ir vietų, kur komanda gali dirbti kartu, tačiau daug ir tokių, kur galima pasiskirstyti: kiekvienas dalyvis mėginti įvaldyti “perkąsti” kitą stebuklingą sieną, kubą ar spintą, perprasti kitą “magijos šaką”.
Jums patiks, jei: |
• Norite pasinerti į kitokį pasaulį, kur kiekviena detalė priderinta prie pabėgimo kambario temos. • Patinka unikalios kliūtys, o ne tiesiog skaičių, raidžių ar raktų paieškos. • Patinka “Hario Poterio” tipo kūryba ar maginė fantastika – arba domitės alchemija. • Patinka “fantastinės sistemos”, kurias reikia perprasti, o perpratus “įveikti” – užuot tiesiog radus kodą. |
Pabaiga?
Dalyviai | 4-6 |
Kaina | 15 EUR žaidėjui |
Laikas | 60 min. (tačiau nespėjus išeiti leidžia pabūti ilgiau) |
Adresas | Seniavos pl. 75 (Kaunas) |
Kontaktai | Tinklapis, Facebook |
Apleista trobelė. Vietiniai pasakoja, kad ten gyvenusi šeima rasta negyva, o trobelė – apsėsta.
Nusprendę patikrinti gandus, užeinate vidun – ir trobelė užsirakina! Apsupa keisti garsai, mirksi šviesos ir įtariate, kad tai tik pradžia…
Prisimenate vietinių pasakojimus, esą trobelę apsėdusį demoną galima įveikti tik perverus durklu jo plakančią širdį. Tai gali būti vienintelis jūsų kelias lauk. Bet kur tas demonas, kur ta širdis? Aplink tik paprasti rakandai, kaimo daiktai, mirusios šeimos portretai.
Ir šen bei ten kažkokie keisti simboliai, įrenginiai. Demonas su jumis žaidžia? Atrodo, norėdami demoną rasti, turėsite žaisti pagal jo taisykles. Tik ar pavyks jas laiku suprasti, o supratus – demoną įveikti?
Visa tai skamba kaip siaubo istorija ir baisių detalių iš tiesų yra (sužinosite, kas atsitiko tai šeimai!), bet tai nėra vienas iš tų pabėgimo kambarių, kur “silpnų nervų žaidėjams geriau neiti”. “Pabaigoje?” baugu, bet ne siaubinga, juoba, kai būsite keturiese.
Kaip visuomet “Lost Escape”, atmosfera, interjerai sukurti puikiai, o beveik visa pabėgimo kambario įranga sukurta specialiai jam. Tai užkeikta trobelė ir todėl normalu, kad padarius ką vienoje kambario pusėje staiga kas nors atsidaro kitame gale. Įprasti fizikos dėsniai čia negalioja, bet demono taisykles galite perprasti, o perpratę atlikti reikiamus veiksmus prakeiksmo įveikimui (tam reikės ir komandinio darbo).
Jums patiks, jei: |
• Norite pasinerti į kitokį pasaulį, kur kiekviena detalė priderinta prie pabėgimo kambario temos. • Patinka unikalios kliūtys, o ne tiesiog skaičių, raidžių ar raktų paieškos. • Mėgstate psichologinį siaubą, kur baimė kuriame ne zombių ordomis, o įtampa, garsais, žybsniais ir dar kai kuo. • Patinka “ilgos” užduotys, kai reikia ne tiesiog suprasti, ką daryti, bet dar ir įgyvendinti savo idėją. |
Faraono prakeiksmas [kambarys uždarytas]
Dalyviai | 3-6 |
Kaina | Bazinė kaina – 52 eurai komandai Jei komandoje daugiau nei keturi žmonės – už kiekvieną papildomą žmogų priemoka 13 EUR |
Laikas | 60 min. (tačiau nespėjus išeiti leidžia pabūti ilgiau) |
Adresas | A. Juozapavičiaus g. 3L (Kaunas) |
Kontaktai | Tinklapis, Facebook |
Mokslininkai Egipte atvėrė naują faraono kapavietę. Deja, per mėnesį po šio atradimo visi jie išmirė. Dabar ištyrinėti šios kapavietės atsiuntė jus. Užduotį turite atlikti per valandą, mat jei per tiek laiko neišeisite laukan – faraono prakeiksmas prislėgs ir jus…
Pabėgimo kambario interjeras – tarsi piramidės vidus iš nuotykinio filmo. Gelsvose jo sienose – daugybė paslapčių. Sunku atspėti, kur atsivers sekančios durys. O už kiekvienų durų – naujos paslaptys, naujos patalpos. Kelio atgal piramidėje nėra – tik pirmyn, gilyn.
Norėdami stumtis į priekį, atverti naujas erdves, turėsite paplušėti. Ne kartą atsidursite priešais akliną sieną galvodami: “kas toliau?”. Mat pabėgimo kambaryje beveik nerasite raktų ir kodų. Keliai tolyn atsiveria atlikus įvairiausius keistus veiksmus.
Ką kur reikia padaryti – padės suvokti užuominos visur aplink. Jei gebėsite jas atpažinti – mat piramidėje ne kiekvienas hieroglifas ir ne kiekviena statulėlė reikalinga sprendimui.
Perprasti galvosūkį – dar ne viskas. Reikės atrasti visus sprendimui reikalingus daiktus, o jie – išmoningai išslapstyti. Be to, kartais atrodys, kad yra keli logiški veiksmų variantai, ir teks mėginti juos visus. Reikės spręsti ir tokius galvosūkius, kuriems išmąstyti sprendimą nepakaks: dar ilgiau užtruks jį įgyvendinti.
Pasak šeimininkų, kambaryje iš viso yra 25 užduotys. Todėl jis – tikrai sudėtingas. Jei ne šeimininkų, nuolat sebinčių dalyvių progresą, nurodymai (pagalbos) per garsiakalbį – faraono prakeiksmo, tikriausiai, išvengtų mažai kas. Rekomenduojama, kad komandą sudarytų (bent) keturi žmonės.
Jums patiks, jei: |
• Jums svarbu autentiška atmosfera – kai daug kambario detalių pagaminta specialiai jam ir interjeras – neeilinis. • Patinka unikalios kliūtys, o ne tiesiog skaičių, raidžių ar raktų paieškos. • Žavitės, kai pabėgimo kambaryje įvyksta kas netikėto. • Mėgstate labai sudėtingus pabėgimo kambarius. • Domitės senovės pasaulio paslaptimis ir mėgstate nuotykinius filmus (“Indiana Džounsas” ir pan.) |
Karibų piratai [kambarys uždarytas]
Dalyviai | 3-6 |
Kaina | Bazinė kaina – 52 eurai komandai Jei komandoje daugiau nei keturi žmonės – už kiekvieną papildomą žmogų priemoka 13 EUR |
Laikas | 60 min. (tačiau nespėjus išeiti leidžia pabūti ilgiau) |
Adresas | A. Juozapavičiaus g. 3L (Kaunas) |
Kontaktai | Tinklapis, Facebook |
Piratų era, Karibų jūra. Esate įkalinti kažkurios salos kalėjime. Turite pasprukti. O gal tuo pačiu dar surasite legendinį lobį?..
Tiesa, piratų era, kurioje atsidūrėte – ne ta, tikroji, o ta, mitologizuota, kaip iš filmo “Karibų jūros piratai”. Su daug paslapčių ir šiek tiek švelnaus siaubo. Pavyzdžiui, viena jūsų užduočių, kurią prieš pat įvesdamas į pabėgimo kambarį praneš šeimininkas: atrasti pirato širdį ir padėti ją į vietą.
Tai laukia pabaigoje. Iki tol reikės kalėjime ir jo prieigose surasti daugybę kitų daiktų. Ir sugalvoti, ką su jais daryti. Svarbi “pabėgimo plano” dalis – analizuoti piratų užrašus mąstant, kas jais norėta pasakyti.
“Karibų piratų” kambario idėja perkelta iš Latvijos, kur toks kambarys veikia jau seniau ir padarė įspūdį “Lost Escape” šeimininkams. Tiesa, lietuviškasis variantas – šiek tiek sudėtingesnis. Visgi, jis nėra ypač sunkus: ne toks, kaip “Faraono prakeiksmas”. Pasak šeimininkų, “Karibų piratų” kambaryje yra 15 užduočių.
Jums patiks, jei: |
• Žavitės, kai pabėgimo kambaryje įvyksta kas netikėto. • Mėgstate holivudines piratų eros interpretacijas (“Karibų jūros piratai”). • Jums svarbu autentiška atmosfera. • Patinka ne tik loginis mąstymas, tačiau ir daiktų paieškos. |
Pjūklas [kambarys uždarytas]
Dalyviai | 4-6 |
Kaina | Bazinė kaina – 52 eurai komandai Jei komandoje daugiau nei keturi žmonės – už kiekvieną papildomą žmogų priemoka 13 EUR |
Laikas | 60 min. (tačiau nespėjus išeiti leidžia pabūti ilgiau) |
Adresas | A. Juozapavičiaus g. 3L (Kaunas) |
Kontaktai | Tinklapis, Facebook |
Atsibundate kraupioje maniako lindynėje. Jei norite išgyventi, privalote bėgti – nedelsiant. Tačiau iš pradžių negalėsite pasijudinti nė per metrą. Kiekvienam iš jūsų maniakas sugalvojo kitokį supančiojimo būdą: nuo įprastų iki visai nepatogių…
Pirmas įspūdis, kai jums leis nusirišti akių raiščius (imituojant prabudimą), laukia tikrai stiprus. Ir pirmoji pabėgimo dalis – kupina įtampos. Ten gausu rizikų – jei kas nors nepasiseks, gali tekti patirti ką nors nemalonaus, ar net maniako balsas paskelbs jus “mirusiu”. Tiesa, čia labiau kaip kompiuterinio žaidimo gyvybės – “mirę” dalyviai irgi gali tęsti žaidimą.
Sumaniai (ar tiesiog sėkmingai) elgiantis, kai kurių pavojų pavyks išvengti. Todėl dalyvių laukia skirtinga “Pjūklo” patirtis: išėjus iš kambario lieka nuojauta, kad matei ne viską. Tačiau ir to, ką patiria kiekvienas, pilnai pakanka įtemptai ir įdomiai valandai. O greičiausiai ir ilgesniam laikui: mat net ir su gausiais maniako patarimais per garsiakalbį laiku iš kambario ištrūksta tik 15% komandų, o be patarimų – vos 2%.
Mat išsilaisvinusių iš pirmųjų “Pjūklo” pančių dar laukia netrumpas kelias per tas šlykščias, visokių išmėsinėtų kūno dalių pilnas, patalpas, kurio gale – maniako paliktos loginės užduotys. Kaip įprasta “Lost Escape”, įrengiant pabėgimo kambarį kreiptas didelis dėmesys į atmosferą, investuota penkiaženklė suma. Todėl galvosūkiai ten irgi verti “Pjūklo” serijos filmų, kuriais paremtas pabėgimo kambarys.
Jums patiks, jei: |
• Jums svarbu autentiška atmosfera – kai daug kambario detalių pagaminta specialiai jam ir interjeras – neeilinis. • Patinka unikalios kliūtys, o ne tiesiog skaičių, raidžių ar raktų paieškos. • Žavitės, kai pabėgimo kambaryje įvyksta kas netikėto. • Patinka rizika, kai suklydus gali tekti patirti ką baisaus. • Mėgstate labai sudėtingus pabėgimo kambarius. • Mėgstate “žiauriojo” siaubo filmus, o ypač seriją “Pjūklas”. |
Dingę (Lost) [kambarys uždarytas]
Dalyviai | 4-6 |
Kaina | Bazinė kaina – 52 eurai komandai Jei komandoje daugiau nei keturi žmonės – už kiekvieną papildomą žmogų priemoka 13 EUR |
Laikas | 60 min. (tačiau nespėjus išeiti leidžia pabūti ilgiau) |
Adresas | A. Juozapavičiaus g. 3L (Kaunas) |
Kontaktai | Tinklapis, Facebook |
Pakliuvote į kažkokią fantastišką vadavietę. Joje – kažin ką rodantys monitoriai, žibančios lemputės ir keisti, lyg nežemiški simboliai. Atrodo, tik vienas mažas kambarys, iš jo – jokių durų. Bet žinote: kažkur turi stovėti kompiuteris su klaviatūra kodui įvesti. Jeigu neįvesite, pasaulis bus sunaikintas. Nes jūs atsidūrėte “Dharma Initiative” bazėje iš garsiojo serialo “Lost”.
Serialo pavadinimas į lietuvių k. verčiamas “Dingę”, tačiau jis gali reikšti ir “Pasimetę”. Tokie ir jausitės iš pradžių. Tačiau netrukus visoje keistoje aplinkoje pamažu įžvelgsite vis daugiau prasmės ir galimybių. Kaip ir serialo herojai.
Palyginus su kitais “Lost Escape” kambariais, šis – vienas lengvesnių, bet smegenis smarkiai pakrutinti teks. Dalyviai čia gali vienu metu gliaudyti skirtingas užduotis (beveik visos kurių paremtos specialiai šiam kambariui sukurta technika). Tačiau veikti atskirai – nebūtinai geriausia mintis, yra užduočių, kurios fiziškai sudėtingos vienam, tačiau paprastos dviems ar trims funkcijomis pasidalinusiems žmonėms. Labai svarbu nuspręsti, kur verta veikti pavieniui, kur – kooperuotis.
Kaip įprasta “Lost Escape”, pabėgimo kambario įrengimo kokybė – labai aukšta. Čia nerasi atsilupusių kampų, stringančių savadarbių stalčių, ar sienoje paliktų pigių jungiklių ir rozečių. Tą valandą, kurią čia būsite uždaryti, niekas negrąžins į realybę (išskyrus, nebent, per garsiakalbį siūlomus – bet nebrukamus – patarimus, jei įstrigsite).
Ir todėl kai, likus 6 minutėms iki “pasaulio pabaigos”, pasigirs vis dažnėjantys aliarmo signalai – tikrai pajusite įtampą….
Jums patiks, jei: |
• Jums svarbu autentiška atmosfera – kai daug kambario detalių pagaminta specialiai jam ir interjeras – neeilinis. • Patinka unikalios kliūtys, o ne tiesiog skaičių, raidžių ar raktų paieškos. • Žavitės, kai pabėgimo kambaryje įvyksta kas netikėto. • Patinka užduotys, kurias galite daryti dviese ar trise vienu metu, pasidalinę darbus. • Įdomu spręsti, ką daryti keliese, o ką – pavieniui, pasiskirsčius užduotimis. • Patiko serialas “Lost”, mokslinė fantastika, mistika |
Diskusija ¬