Smart Rooms yra pabėgimo kambarys Vilniaus centre.

Šeimininkai akcentavo, kad norėjo sukurti jaukią atmosferą, todėl patalpos yra centre ir ne rūsyje, o, jei prisieitų palaukti, fojė galima pažaisti stalo futbolą.

Išprotėjusio astronomo kambarys

Dalyviai 2-5
Kaina 55 EUR komandai
Laikas 60 min. (esant galimybei pratęsiamas)
Adresas Gedimino pr. 26, Vilnius (įėjimas iš kiemo)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Smart Rooms pabėgimo kambarys

Siužetas: kambarys, kuriame užrakinami žaidėjai, priklausė astronomui, įtikėjusiam, kad anapus Žemės planetos dedasi keisti baisūs dalykai. Jis manėsi radęs tam įrodymų, tačiau pasaulis jį tiesiog laikė pamišėliu…

Išties, vos įžengus į kambarį nesunku suabejoti jo “kūrėjo” minčių tiesumu: ten kabo keistos nuotraukos, aprašinėtos net lubos, nemažai įvairių simbolių. Jums reikės visoje toje kebeknėje atrasti tinkamus kodus. Vienus kodus panaudosite spynutėse, kitus – specialioje elektroninėje įrangoje. Astronomas, bijodamas persekiojimo, kai ką paslėpė itin įmantriai.

Visgi, svarbiausia kambario kūrėjams ne tema, o patys galvosūkiai, kuriuos stengtasi padaryti kuo įvairesnius. Ant daiktų užklijuotos užuominos tiksliai nurodo, į ką pakaks vien tik pažiūrėti (o ką, tikėtina – ir pajudinti). Nereiškia, kad bus paprasta: kelios užduotys yra tokios, kad vien sugalvoti idėją, kaip jas atlikti, nepakaks – įgyvendinti visa tai realybėje gali užtrukti net ilgiau.

Kitaip nei daugelyje pabėgimo kambarių, norintiems įveikti “Išprotėjusio astronomo” kambarį prireiks ir šiek tiek žinių: anglų kalbos ir matematikos. Tiesa, tos žinios – ne aukštesnio nei aštuntos-devintos klasės lygio.

Jums patiks, jei:
• Norite “švaraus” kambario miesto centre, kuriame sudaryta jauki atmosfera.
• Norite panaudoti ir žiupsnelį žinių, o ne vien loginį mąstymą.
• Mėgstate galvosūkius, prie kurių reikia “paplušėti” ilgiau net ir sugalvojus, kaip maždaug juos spręsti.
• Pageidaujate, kad kambaryje būtų specialiai jam kurtos įrangos.

Žmogaus drugio pranašystės

Dalyviai 2-5
Kaina 55 EUR komandai
Laikas 60 min. (esant galimybei pratęsiamas)
Adresas Gedimino pr. 26, Vilnius (įėjimas iš kiemo)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Pabėgimo kambarys paremtas tikra Žmogaus drugio mistine istorija, apie kurią sukurtas ir filmas. Pasakojama, kad prieš 1967 m. sugriūvant Point Plesanto Sidabriniam tiltui JAV (tądien žuvo 46 žmonės), miestelėnams rodydavosi keistas padaras: žmogus-drugys raudonom akim. Kai kas tiki, kad žmogus-drugys – nelaimių pranašas, o supratęs, ką jis nori tau pasakyti, galbūt galėtum išsigelbėti nuo piktos lemties…

Atsiduriate vieno Point Plesanto gyventojo kambaryje. Jis, norėdamas išgelbėti kuo daugiau žmonių, stengėsi žūtbūt išsiaiškinti artėjančios katastrofos datą, tačiau savo tikslo taip ir nepasiekė, nes mįslingai dingo. Bet galbūt jis visgi spėjo kažką perprasti, gal kažkaip prieš “pranykdamas” pažymėjo būsimos katastrofos datą? Tai ir teks išsiaiškinti jums!

Paprasta nebus, nes, stojęs akis į akį prieš antgamtines paslaptis, kambario šeimininkas buvo itin atsargus: visas žinias kodavo, slėpė. Bet, gal nujausdamas savo lemtį, ir paliko užuominų grandinę.

Nuo simbolių iki senų laikraščių iškarpų, nuo šviesų iki įrašytų Point Plesanto miestelio gyventojų pasakojimų apie kraupius susidūrimus su žmogumi-drugiu – viskas (gal) prives iki būsimos katastrofos datos…

Skamba baugokai, tačiau tai nėra siaubo pabėgimo kambarys, nors istorija ir pilna paslaptingos mistikos.

Jums patiks, jei:
• Pageidaujate, kad kambaryje būtų specialiai jam kurtos įrangos.
• Mėgstate klausytis įdomių istorijų.
• Patinka mistinės istorijos, filmai (bet nenorite, kad būtų baisu).

Apleista miško trobelė

Dalyviai 2-5
Kaina 55 EUR komandai
Laikas 60 min. (esant galimybei pratęsiamas)
Adresas Gedimino pr. 26, Vilnius (įėjimas iš kiemo)
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Miške gyveno šeima. Bet jau kuris laikas jos niekas nematė, o jų trobelė atrodo apleista. Keliaujate išsiaiškinti, kas ten atsitiko. Ir netyčia užsitrenkiate tamsokame trobelės viduje.

O ten kiekvienas daiktas, kiekvienas baldas glaudžia savyje paslaptį. Kiekvieno jų viduje viduje tūno užuominos, padėsiančios atverti dar daugiau slaptų erdvių. Vienas jų pasieksite perpratę spynelių kodus (išmąstyti nebus lengva). Tačiau kitus daiktus atidaryti teks kur kas paslaptingesniais ir netikėtesniais būdais – vien sugalvoti “kaip” užtruks. Prireiks ne tik gryno mąstymo, tačiau ir gero žiupsnio intuicijos (o taip pat, kad bent vienas dalyvis mokėtų angliškai).

Galiausiai, atidarius visas trobelės slaptavietes, paskutinėje jūsų lauks ne tik raktas į išorę, bet ir užuomina, kas gi iki jums ateinant įvyko trobelės viduje…

Pasak šeimininkų, tai – pats sudėtingiausias iš “Smart Rooms” pabėgimo kambarių. Tačiau ilgam “įstrigti” dalyviams jie neleidžia: duoda užuominų per raciją.

Jums patiks, jei:
• Norite kambario miesto centre, kuriame sudaryta jauki atmosfera.
• Jums patinka, kai iš karto galite suprasti, kur yra galvosūkiai – tačiau vis tiek reikia ilgai mąstyti, kaip juos spręsti.
• Mėgstate švelniai mistines istorijas.
• Pageidaujate, kad kambaryje būtų specialiai jam kurtos įrangos.