Wrong Room [prekės ženklą įsigijo Break Free]
Šie pabėgimo kambariai užsidarė. Žr. straipsnį apie kitus pabėgimo kambarius Vilniuje
Wrong Room atsidarė 2014 m. birželio 30 d., taigi buvo pirmasis Vilniuje atidarytas pabėgimo kambarys. Pirmoji kambarių serija – jau uždaryta, o 2017 m. duris atvėrė naujas, modernesnis už pirmuosius pabėgimo kambarys. 2019 m. pabėgimo kambarys uždarytas, tačiau “Wrong Room” prekės ženklą, tinklapį ir įrangą įsigijo Break Free, išsiplėtusi iš Kauno į Vilnių.
Laiko mašina [kambarys uždarytas]
Dalyviai | 2-4 (griežtai) |
Kaina | Antradieniais ir trečiadieniais – 50 eurų komandai, kitomis dienomis – 60 eurų komandai |
Laikas | 60 min. (bet, jei nėra vėlesnių rezervacijų, prideda 5 min.) |
Adresas | Vokiečių g. 6, Vilnius (įėjimas iš Mėsinių g.) |
Kontaktai | Tinklapis, Facebook |
Jūs įlipate į liftą. Laiko liftą, kuris veža į praeitį. Ten jūs ieškosite amuleto, galinčio atnešti taiką pasauliui. Vienas žmogus jo jau ieškojo – jam nepavyko, jis dingo. Tačiau paliko jums užuominų, dėl ko jums amuletą atrasti bus lengviau…
Tiesa, vis tiek teks gerokai pasukti galvą. Juk pabėgimo kambarys jus “perkels” į keletą skirtingų laikmečių. Ir galvosūkiai, kuriuos teks spręsti – kiekviename laikmetyje labai skirtingi. Atmosfera atkurta tikrai gerai – spynelių rakinti čia nereikės, užduotys kur kas rafinuotesnės. Priderinti ir baldai, interjero detalės. Ir bet kuris daiktas ar reiškinys gali būti “raktu”.
Viskas pabėgimo kambaryje logiška. Tik kai kurios užuominos gana plačios – todėl išmąstyti, ką daryti toliau, kartais ir yra šitaip sunku. “Įstrigus” galima skambinti kambario šeimininkams ir prašyti papildomų patarimų. To nereikėtų gėdintis: iš šio pabėgimo kambario išeiti laiku be tokių skambučių nepavyko dar nė vienai komandai. Tačiau šeimininkai leidžia žaidėjams “kovoti su kambariu” savo tempu – patys neskambina ir “per prievartą” savo patarimų nebruka.
Pasak šeimininkų, pabėgimo kambarys “Laiko mašina” – atsakas į didėjančią konkurenciją rinkoje; šiais laikais “tiesiog galvosūkių kambario” Lietuvoje jau nebepakanka: galvosūkiai turi būti įdomūs ir įspūdingi, o atmosfera – paveiki.
Jums patiks, jei: |
• Jums svarbu gera atmosfera. • Mėgstate unikalius galvosūkius, o ne raktus ir spyneles. • Norėsite pratęsti vakarą Senamiestyje. • Iš kambario norite išsinešti suvenyrą, priminsiantį šį vakarą. • Jūsų netrikdo, kad beveik garantuotai teks prašyti pagalbų. • Nepatinka, kai pagalbas savo nuožiūra “bruka” kambario šeimininkai. |
Išprotėjusi virtuvė [kambarys uždarytas]
Dalyviai | 2-4 (griežtai) |
Kaina | Antradieniais ir trečiadieniais – 50 eurų komandai, kitomis dienomis – 60 eurų komandai |
Laikas | 60 min. (bet, jei nėra vėlesnių rezervacijų, prideda 10-15 min.) |
Adresas | Arklių g. 26 (Vilniaus Senamiestis) |
Kontaktai | Tinklapis, Facebook |
Prieš įleisdami į kambarį šeimininkai praneša, kad „Išprotėjusi virtuvė“ tikrai išprotėjusi. Iš jos pabėgti reikės ne tiek logikos, kiek išradingumo.
Dauguma daiktų čia veikia kitaip nei gyvenime ir nei kituose kambariuose. Žaidėjų laukia daug apgaulingo džiaugsmo: mintį „va, jau radau“ dažniausiai seka mintis „velnias, iš šito jokios naudos“. Tiesa, nauda dažniausiai būna – tik vėliau ir galbūt kitokia, nei tikėjaisi.
Kai kurios užduotys labai sunkios, nes joms kambaryje nėra tikslių užuominų arba užuominos daugiaprasmiškos – tenka spėlioti. Todėl „įklimpus“ 5-10 minučių organizatoriai rekomenduoja skambinti jiems specialiu telefonu. Minėjo, kad pačią sunkiausią Virtuvės užduotį be organizatorių pagalbos išsprendžia tik ~2% žaidėjų komandų. Todėl skambinti organizatoriams „Išprotėjusioje virtuvėje“ nėra gėda.
Tačiau daugumą užduočių galima išmąstyti protu. „Tipinių“ galvosūkių, kuriuose pagal surašytas užuominas reikia iššifruoti kodus, čia mažiau. Logika labiau orientuota į fiziką: reikėtų nepamiršti fizikos dėsnių. Nebijokite – paprastų. Elektra netekės be laido, daiktas kris žemyn ir t.t.
Elektrinių prietaisų kambaryje nemažai (organizatoriai ragina būti atsargiais), o atmosfera primena keistą modernių technologijų, Alisos stebuklų šalyje ir stympanko derinį.
Fizikos panaudojimas kambaryje kiek rizikingas, nes fizikiniams vyksmams daro įtaką ir aplinka. Todėl viena užduotis mums žaidžiant buvo tapusi neįmanoma (tai pastebėję organizatoriai per garsiakalbį informavo, kaip ją apeiti).
Jums patiks, jei: |
• Įdomu ir „atrasti“ sprendimą, o ne tik išmąstyti. • Norėsite pratęsti vakarą Senamiestyje. • Iš kambario norite išsinešti suvenyrą, priminsiantį šį vakarą. • Vaikystėje (ar net nebūtinai) jūsų mėgstamiausia knyga buvo “Alisa stebuklų šalyje”. • Jūsų netrikdo, kad beveik garantuotai teks prašyti pagalbų. |