Zen Republic VR pabėgimo kambarys yra tarsi trūkstama jungtis tarp “gyvų” pabėgimo kambarių su kompiuterinių žaidimų.

[Pabėgimo kambarys uždarytas]

Rodent People: Origins

Dalyviai 2-4
Kaina 80 EUR komandai
Laikas 60 min.
Adresas A. Jakšto 10/8
Kontaktai Tinklapis, Facebook

Pabėgimo kambarys – visai tuščias. Ir tai ne iliuzija! Bet štai komandos nariai užsideda VR akinius, ir erdvė virsta tokiu animaciniu kalėjimu. O patys žaidėjai tampa jame patupdytomis pelėmis! Reikia pabėgti…

Tai nėra tipinis VR žaidimas: žaidėjai čia nevaldo veikėjų mygtukais. Nori nueiti į kitą kambario pusę? Turi ir eiti. Nori pakelti virtualų daiktą nuo žemės? Turi pasilenkti. Kiti žaidėjai tave savo VR akiniuose matys kaip dar vieną pelę ir tu taip pat matysi juos… Na o kokiam stebėtojui iš šalies žaidėjai turėtų atrodyti tarsi lunatikai sapnuojantys pabėgimo kambarį!

Dėl tokio valdymo būdo “Rodent People: Origins” mažai pasireiškia kai kuriems žmonėms būdingas “VR pykinimas”. Mat pykina VR-uose dėl to, kad vaizdas nesutampa su kitais kūno pojūčiais: “matai”, kaip leki amerikietiškais kalneliais ar automobiliu, o iš tikro jauti, kad stovi vietoje. Tuo tarpu šiame žaidime tavo kūno judesiai atitinka herojaus judesius: jauti tai, ką matai.

VR sprendimas “atrišo” pabėgimo kambario kūrėjams daug rankų: kokios pusės galvosūkių “gyvame” kambaryje įgyvendinti tiesiog nepavyktų arba būtų daug sudėtingiau.

Realybė čia kiek iškreipta, nebūtinai galioja visi fizikos ar chemijos dėsniai. Tik perpratęs tą “Zen Republic realybę” greitai atrasi išėjimą lauk. Užuot komandai susikoncentravus į vieną tašką, verta “atlaisvinti smegenis” ir mėginti, ką nori: gal pavyks.

Pabėgimo kambarį sukūrė (iš virtualaus “plastilino” nulipino) patys “Zen Republic” šeimininkai – jie žada ateityje pasiūlyti daugiau tokių pramogų, kurias visas sies bendras siužetas. O šį pabėgimo kambarį žada siūlyti žaisti ir internetu, netgi ne Lietuvoje esantiesiems.

Jums patiks, jei:
• Patinka virtuali realybė (ar bent jau kompiuteriniai pabėgimo kambariai).
• Norite patogiai pasiekiamo pabėgimo kambario – Vilniaus centre, su įėjimu iš gatvės.
• Patinka animacija bei keistas, ne pagal kanonus sukurtas menas, “arthouse” fantastika ir pan.
• Pabėgimo kambariuose norisi tokio fantastiškumo, kurio realybėje įgyvendinti tiesiog neįmanoma (na, nepaversi tikrovėje žaidėjų pelėmis…).