Code Room
Code Room – pabėgimo kambariai Žirmūnuose, Vilniuje, kuriuose galvosūkiai priderinti prie kambario temos.
Vilniaus atominė elektrinė
Dalyviai | 2-5 |
Kaina | 50-85 eurų komandai priklausomai nuo žmonių kiekio |
Laikas | 60 min. |
Adresas | Žirmūnų g. 68 (lipti į antrą aukštą) |
Kontaktai | Tinklapis, Facebook |
Miestas pavojuje! Atominės elektrinės darbuotojai evakavosi ir ji tuoj sprogs. Jeigu jūs per 1 valandą nesustabdysite reaktoriaus.
Užėjęs į kambarį išties pasijunti it patekęs į ką tik apleistą atominę jėgainę. Ir dar grįžęs laiku ~20 metų atgal. Kiekvienas daiktas kuria tokį įspūdį.
Taip pat ir galvosūkiai. Pasak pabėgimo kambario šeimininkų, jiems buvo itin svarbu, kad galvosūkiai “nesipjautų” su kambario tema, o ją papildytų. “Daugelyje pabėgimo kambarių kambario pavadinimas yra tik pavadinimas” – pasakojo šeimininkai – “Tema sau, galvosūkiai – sau. Neva patenki į senovės pasaulį ar ateivių laivą, o iš tikrųjų turi rakinti tas pačias kiniškas spyneles”.
Vilniaus atominėje elektrinėje yra kitaip. Daugelis užduočių elektroninės. Specialiai kambariui sukurti, suprogramuoti įrenginiai: tikrų tikriausias “reaktoriaus stabdymas”.
Yra ir raktų ir spynelių, bet viskas atrodo savo vietoje: juk logiška, kad atominėje elektrinėje kai kas užrakinta. Ir “užuominos” kodams atrodo logiškos: juk tikrai koks darbuotojas galėjo šitaip negrabiai sugalvoti ar “pasižymėti” slaptažodį.
Kai kas Vilniaus atominėje elektrinėje lengviau, nei daugelyje pabėgimo kambarių. Kai viskas “kaip realybėje”, tai nėra visokių “galvosūkių dėl galvosūkių”, kai, tarkime, raktai slepiami kokiame galvosūkyje-dėžutėje (nes juk kokia prasmė būtų atominės elektrinės darbuotojams slėpti raktus galvosūkyje, kurį gali išspręsti kiekvienas protingesnis žmogus?).
Pasak šeimininkų, dar vienas to pliusas: daugiau džiaugsmingų “Eureka!” momentų, kai kas nors iš komandos pasidžiaugia išsprendęs užduotį. Kambaryje daugiau kliūčių, bet jos lengvesnės. Bent jau pradžioje: reaktoriaus stabdymas – ne vaikų žaidimas.
Jums patiks, jei: |
• Patinka gerai atkurta kambario atmosfera, kai visos detalės kuria visumą ir “neiškrenta iš konteksto”. Norite pasijusti, kad tikrai darote tai, ką sako kambario tema. • Visgi, svarbu ir galvosūkiai: nenorite eiti į kambarį vien dėl grožio ir atmosferos. • Patinka, kai kambaryje daug elektronikos ir specialiai kambariui sukonstruotų daiktų. • Norite prie pabėgimo kambario pastatyti automobilį. |
Marso kolonija
Dalyviai | 2-5 |
Kaina | 50-85 eurų komandai priklausomai nuo žmonių kiekio |
Laikas | 60 min. (esant galimybei šeimininkai leidžia būti ilgiau) |
Adresas | Žirmūnų g. 68 (lipti į antrą aukštą) |
Kontaktai | Tinklapis, Facebook |
Šis baltas supermodernus kambarys – vienintelė erdvė visame Marse, kurioje gali išgyventi žmogus! Ir tai ne amžinai: deguonis baigsis po 60 minučių! Privalote užbaigti savo misiją – ruošti marse gyvybei tinkamą erdvę – ir tinkamai pranešti savo vietą kosminiam laivui, kad šis atskristų jūsų paimti. Kol nesibaigė 60 minučių ir neuždusote.
Kiekviena detalė kambaryje kuria tą mokslinės fantastikos atmosferą. Čia nėra raktų ar spynelių: tolyn stumiamasi “sudėsčius” LED šviesas, sujungus baterijas, spaudinėjant mygtukus ar sukant kranelius ir dar kitais įdomiais būdais, kiekvienas kurių skiriasi nuo prieš tai buvusio. Siužetas nėra tiesiog tema, įkvėpusi dizainą: tai visa atmosfera, kuri tave apsupa, ir kiekvienas galvosūkis logiškai į ją įpintas, kiekvienas sienų elementas ar nuskambantis garsas yra ne šiaip sau.
Net nustebi, kiek daug visokių automatiškai atsidarančių durų, šviesų, mygtukų telpa šioje erdvėje. Bet, aišku, kitoje planetoje įkurtoje bazėje ir negali būti kitaip!
Netgi konsultacijas, jei įstrigsite, kambario šeimininkai “iš žemės” čia duoda ne per kokią pabėgimo kambariams būdingą XX a. raciją, o specialiame ekrane, kuris šiaip jau rodo nuolat senkantį Marso bazės deguonį…
Svarbu veikti komandiškai, pasidalinti darbais: skirtingi komandos žaidėjai tuo pat metu gali analizuoti skirtingus aplinkos fragmentus ir manipuliuoti ja. Nes beveik kiekvienas sienų ar sienelių kvadaratinis metras Marso bazėje slepia užuominą ar užduotį, kurią teks įveikti: misija didelė, laiko mažai.
Šis kambarys sudėtingesnis iš dviejų “Code Room” kambarių.
Jums patiks, jei: |
• Patinka gerai atkurta kambario atmosfera, kai visos detalės kuria visumą ir “neiškrenta iš konteksto”. Norite pasijusti, kad tikrai darote tai, ką sako kambario tema. • Visgi, svarbu ir galvosūkiai: nenorite eiti į kambarį vien dėl grožio ir atmosferos. • Patinka, kai kambaryje vien elektronika ir specialiai jam sukurti įrenginiai, o ne raktai ir spynelės. • Patinka, kai skirtingi komandos nariai tuo pat metu gali užsiimti skirtingais dalykais. • Norite prie pabėgimo kambario pastatyti automobilį. |